The news is by your side.

Advertisement

برطانوی کمپنی کا ہزاروں‌ ملازمین کو نکال کرروبوٹس رکھنے کا فیصلہ

لندن: برطانیہ کی ایک بڑی کمپنی نے 2000 ملازمین کو فارغ کر کے اُن کی جگہ روبوٹس کو تعینات کرنے کا فیصلہ کرلیا، منتظمین کے مطابق اس عمل سے کمپنی کو بہت بچت ہوگی۔

برطانوی میڈیا کے مطابق آؤٹ سورسنگ کے لیے کام کرنے والی ایک بڑی کمپنی نے دو ہزار ملازمین کو فارغ کرکے ان کی جگہ روبوٹس کو تعینات کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

کمپنی منتظمین کے مطابق اس عمل سے افرادی قوت کم لگے گی اور اس میں بہت بچت کی توقع ہے تاہم بچت کی وجہ سے حاصل ہونے والی رقم کو روبوٹس کی تحقیق میں صرف کیا جائے گا تاکہ نئی جدت پیدا کی جاسکے۔

آکسفورڈ یونیورسٹی کی جانب سے جاری کردہ رپورٹ کے مطابق برطانیہ میں آئندہ 15 سال کے دوران روبوٹس کی اہمیت میں اضافہ ہوگا جس کے نتیجے میں 13 لاکھ افراد بے روزگار ہوسکتے ہیں۔

خیال رہے کہ دنیا بھر سے تعلق رکھنے والے مختلف سائنسدان اب تک کئی ایسے روبوٹ ایجاد کرچکے ہیں جو انسانی زندگی اور روزمرہ کے کاموں میں مددگار ثابت ہوں گے، رواں سال چین کے دارالحکومت میں ہونے والی نمائش میں ایک ایسی خاتون روبوٹ کو پیش کیا تھا جسے دیکھ کر عوام شش و پنج میں مبتلا ہوگئے تھے۔

اس خاتون روبوٹ کی خاصیت یہ تھی کہ وہ عوامی چہرے کے تاثرات دیکھ کر انہیں بیان کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے، اس کی ایجاد کرنے والے سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ ابھی اس میں کچھ خرابیاں ہیں جنہیں جلد دور کردیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں