The news is by your side.

Advertisement

کورونا ویکسین برطانیہ پہنچ گئی، استعمال کی اجازت

لندن: میڈیسن اینڈ ہیلتھ کیئر پروڈکٹس ریگولیٹری کی منظوری کے بعد بیلجیئم پلانٹ میں تیار کردہ فائزر اور بائیو این ٹیک کورونا ویکسین برطانیہ پہنچ گئی۔

برطانوی میڈیا کے مطابق کورونا ویکیسن خوراک کی پہلی کھیپ برطانیہ پہنچ چکی ہے اور ویکسین کو منفی70درجہ حرارت میں اسٹور کیا گیا ہے۔

میڈیسن اینڈ ہیلتھ کیئر پروڈکٹس ریگولیٹری سے منظور شدہ کورونا ویکسین منگل کےدن سے لگائی جائیں گی۔

Coronavirus latest news: Fauci says Britain too quick to approve vaccine as UK deaths pass 60,000

ڈپٹی چیف میڈیکل آفیسر نے جمعرات کی صبح میڈیا ٹاک میں اعلان کیا تھا کہ بیلجیم پلانٹ میں تیار کردہ کورونا ویکسین اب سے کچھ گھنٹے بعد برطانیہ لائی جائے گی۔

برطانیہ نے بڑا قدم اٹھاتے ہوئے کورونا ویکسین کے وسیع پیمانے پر استعمال کی منظوری دی تھی۔ برطانیہ دنیا کا پہلا ملک بن گیا ہے جہاں اب ویکسین وسیع پیمانے پر دستیاب ہوگی۔

فائزر کی کورونا وائرس ویکسین کی قیمت کیا ہوگی؟

امریکا کی تیار کردہ ویکسین کی ایک خوراک کی قیمت 19.50 ڈالر یعنی تین ہزار ایک سو ستائس روپے پاکستانی ہے، جس کے باعث امریکی حکومت نے فائزر کو 1 اعشاریہ 95 ارب ڈالر کا کنٹریکٹ دیا تھا۔

طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ کرونا میں مبتلا ہونے والے افراد کےلیے ویکسین کی دو خوراک لگنا ضروری ہے۔

خیال رہے کہ اگر پاکستان نے امریکا سے ویکسین امپورٹ کی تو کرونا ویکسین کی قیمت زیادہ ہوگی لیکن اگر حکام امریکا کے تعاون سے پاکستان میں کرونا ویکسین تیار کریں تو قیمت کم ہوسکتی ہے۔

پاکستان میں بڑے پیمانے پر ویکسین کا استعمال اگلے سال کی دوسری سہہ ماہی میں ہونے کا امکان ہے جس کا مطلب یہ ہے کہ فی الحال احتیاطی تدابیر پر عمل روکنا نہیں ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں