The news is by your side.

Advertisement

پانچواں روز: روس کے یوکرین پر حملے جاری، کیف پر قبضے کا دعویٰ

کیف : روس کی جانب سے یوکرین پر حملوں میں شدت آگئی، فوجی آپریشن کے پانچویں روز دارالحکومت کیف میں دوبارہ گولہ باری جاری ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق کیف کی جانب ایک بہت بڑے روسی فوجی قافلےکی پیش قدمی جاری ہے، روسی فوجی قافلہ سڑک پر40میل تک پھیلا ہواہے۔

روسی فوجی کانوائے میں ٹینک اور دیگرجنگی گاڑیاں موجود ہیں، میڈیا رپورٹس میں سیٹلائٹ سے حاصل تصاویر میں روسی کانوائے کو دکھایا گیا ہے۔

روسی فوجی کانوائے کیف کے شمال میں شہر سے17میل دور موجود ہے، رپورٹس کے مطابق یوکرین کے شمال میں واقع چرنیہیو میں بھی فضائی حملوں کا الارم بجایا گیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق چرنیہو میں یوکرینی فضائیہ نے روسی فوج کے قافلوں پر ڈرون حملے کیے، مقامی لوگوں نے روسی ٹینکوں کو کیف کی طرف بڑھنے سے روکنے کے لیے گھیر لیا۔

برطانوی وزارت دفاع نے یوکرین کی صورتحال پر بریفنگ دیتے ہوئے کہا ہے کہ یوکرینی شہر چیرنیہیو اور خارکیف کے ارد گرد شدید لڑائی جاری ہے۔ تاہم دونوں شہر یوکرین کے کنٹرول میں ہیں۔

اس سے قبل برطانوی وزیراعظم نے یوکرین کے صدر زیلنسکی سے ٹیلیفونک رابطہ کیا تھا۔ یوکرینی صدر کا کہنا تھا کہ یوکرین کے لئے اگلے 24 گھنٹے اہم ہیں۔ مختلف علاقوں میں یوکرینی اورروسی فوجیوں کے درمیان لڑائی جاری ہے۔

یوکرین کی وزارت صحت کے مطابق روسی حملوں میں14بچوں سمیت 352سویلین ہلاک ہوچکے ہیں ۔116بچوں سمیت 1684 افراد روسی حملوں سے زخمی بھی ہوئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں