The news is by your side.

Advertisement

’میرے پاس تم ہو‘ عمر اکمل نے دھوم مچادی

کراچی: قومی کرکٹر عمر اکمل بھی ریکارڈ توڑ ڈرامہ سیریل میرے پاس تم ہو کے رنگ میں رنگ گئے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹر عمر اکمل جو ٹیم سے اکثر باہر رہتے ہیں لیکن دیگر سرگرمیوں میں ان کا کوئی ثانی نہیں ہے، گزشتہ روز ان کی ایک ویڈیو وائرل ہوئی جس میں وہ مقبول ترین ڈراما سیریل میرے پاس تم ہو کا ٹائٹل سانگ گاتے ہوئے نظر آرہے ہیں۔

ڈرامہ سیریل میرے پاس تم ہو مقبولیت کی بلندیوں کو چھونے کے بعد گزشتہ روز اختتام پذیر ہوا، آخری قسط میں دانش (ہمایوں سعید) کی موت واقع ہوئی، دانش کی موت نے مداحوں کے آنکھیں اشکبار کردیں۔

ڈرامے کی مقبولیت کا اندازہ اس بات سے لگایا جاسکتا ہے کہ شوبز ستاروں کے ساتھ ساتھ سیاست دان بھی اس کے کریز میں مبتلا دکھائی دئیے، ایسے میں عمر اکمل کہاں پیچھے رہنے والے تھے انہوں نے ایک ویڈیو بنائی جس میں میرے پاس تم ہو کا ٹائٹل سانگ گارہے ہیں۔

عمر اکمل ہی نہیں سابق کرکٹر دانش کنیریا کی بھی پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہیں، لوگ ڈرامے کے کردار دانش کو دانیش کنیریا سے جوڑ کر مختلف میمز بنارہے ہیں، ایک صارف نے سابق وزیراعلیٰ سندھ قائم علی شاہ کی تصویر شیئر کی اور لکھا کہ دانش کنیریا کی موت کا سن کر بہت افسوس ہوا۔

یہ ایک مزاحیہ پوسٹ تھی لیکن سابق کرکٹر جو قائم علی شاہ کی ان میمز سے ناواقف تھے سخت غصے میں آگئے اور بولے یہ کیا بکواس ہے، میں زندہ ہوں، مجھے معلوم نہیں ہے یہ پوسٹ کیوں شیئر کی گئی ہے۔

 

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں