The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا دورۂ چین، بیلٹ اینڈ روڈ فورم منصوبے میں توسیع، توانائی کا شعبہ بھی شامل، دو معاہدے طے

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے توانائی عمر ایوب نے کہا ہے کہ وزیر اعظم کے دورۂ چین میں ٹرانسمیشن لائنز کی تنصیب کے حوالے سے دو معاہدے طے ہوگئے جس کے تحت چینی کمپنی کے الیکٹرک میں بھی پاؤر پلانٹ لگانے پر رضا مند ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر برائے توانائی عمر ایوب کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان کادورہ چین انتہائی کامیابی سےجاری ہے، عمران خان نے آج سارا دن چین کے نائب صدر کے ساتھ گزارا اور انہوں نے وزیراعظم کے اعزاز میں عشائیہ بھی دیا۔

اُن کا کہنا تھاکہ بیلٹ اینڈروڈ فورم منصوبےکادائرہ کار وسیع ہوچکا ہے، یہ صرف ایک سڑک کی تعمیر نہیں بلکہ اب اس میں توانائی، ریلوے، زراعت سمیت غربت کے خاتمےکا پلان بھی شامل کیا گیا۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم عمران خان کی وفد کے ہمراہ چین کے نائب صدر سے ملاقات

اُن کا کہنا تھا کہ ’پاکستان میں ٹرانسمیشن لائنزکی تنصیب کیلئے2معاہدے طے ہوگئے جس کے  چینی کمپنی کےالیکٹرک میں پاورپلانٹ لگائےگی اور کوئلے کا پاور پلانٹ بھی لگایا جائے گاْ

عمر ایوب کا کہنا تھا کہ چینی کمپنیوں نےپاکستان میں سرمایہ کاری کی خواہش کااظہارکیا، زراعت کےمحکمےکی بڑی کمپنی نےوزیراعظم سےملاقات کی، ہائی ٹیک انڈسٹریز پر مشتمل کمپنیز بھی پاکستان آرہی ہیں۔ اُن کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان سرمایہ کاروں کودوستانہ ماحول فراہم کرنےکیلئےتیارہے اس لیے غیر ملکی سرمایہ کار اب پاکستان آرہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں