The news is by your side.

Advertisement

بھارت مقبوضہ کشمیر میں سوشل میڈیا پر پابندی ختم کرے‘اقوام متحدہ

جنیوا: اقوام متحدہ نے بھارتی حکومت پر زور دیا ہے کہ وہ مقبوضہ کشمیر میں موبائل انٹرنیٹ سروس اورسوشل میڈیا پرلگائی گئی پابندی کو فوری ختم کرے۔

تفصیلات کےمطابق اقوام متحدہ کےخصوصی نمائندےبرائے آزادی اظہاررائےاورخصوصی نمائندے انسانی حقوق نےجنیوا سے جاری بیان میں کہا ہے کہ سوشل میڈیا پر بھارتی حکومت کی پابندی کشمیریوں کو اجتماعی سزا دے رہی ہےجسےختم کیا جائے۔


مقبوضہ کشمیر میں’سوشل میڈیا‘ پرپابندی


خیال رہے کہ بھارتی حکام نے گذشتہ ماہ کشمیر میں 22 سوشل میڈیا سائٹس پرایک ماہ کےلیے پابندی لگا دی تھی،ان میں فیس بک، ٹویٹر اور موبائل انٹرنیٹ سروسز جیسا کہ واٹس اپ بھی شامل ہے۔


مقبوضہ کشمیر میں پاکستانی چینلز پرپابندی


یاد رہےکہ تین روزقبل وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی نےمقبوضہ کشمیر میں تمام ڈپٹی کمشنرزکو پاکستانی چینلوں کی نشریات پرپابندی لگانے کے احکامات جاری کیےتھے۔

واضح رہےکہ مقبوضہ کشمیر کی وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی کاکہناتھاکہ کیبل ٹیلی ویژن آپریٹرز کے قانون کی دفعہ11 کے تحت ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ قانون کی خلاف ورزی کرنے والے کیبل آپریٹرز کا سامان ضبط کرنے کا اختیاررکھتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں