The news is by your side.

Advertisement

اقوام متحدہ کا چار مسلم ممالک کے لیےنئے منصوبے شروع کرنے کا اعلان

نیویارک : اقوام متحدہ نے براعظم افریقہ کے چار مسلم ممالک اردن، تیونس، مراکش، اور لیبیا کے نوجوانوں  کے لیے تعلیم، سانئس، ثقافت اور میڈیا میں معاونت کا منصوبہ شروع کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ نے بر اعظم افریقہ میں تعلیم، سانئس، ثقافت اور میڈیا پر کام کرنے والے نوجوانوں کی تربیت کا منصوبہ متعارف کروایا ہے۔

اقوام متحدہ انسداد دہشت گردی کے سربراہ ولادی میر ورونکو کی یو این کی ثقافتی ایجنسی کے سربراہ اودرے زولے سے جمعرات کے روز پیرس میں ملاقات کے بعد مشترکہ منصوبے کا اعلان کیا ہے۔

اقوام متحدہ کے جاری اعلامیے میں ولادی میر ورنوکو کا کہنا ہے کہ  نوجوانوں کو بااختیار  بنانے کے بعد ہی اردن، لیبیا، موروکو اور تیونس میں تشدد اور انتہا پسندی کا خاتمہ کیا جاسکتا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ’نوجوانوں کے ساتھ مل کر مقامی سطح پر کام کرنے سے ہی تشدد اور انتہا پسندی کو روک کر عوام کے دل جیتے جاسکتے ہیں۔

اقوام متحدہ کی انسداد دہشت گردی کے سربراہ کا کہنا تھا کہ مذکورہ منصوبے کے تحت ذمہ دار مرد و خواتین کو مدد فراہم کی جائے۔ جو انتہا پسندی، تشدد اور بد سلوکی کے خلاف آواز اٹھاتے ہوں۔

ولادی میر ورنوکو نے نوجوان قیادت میں چلنے والے امن پروگرامز اور دنیا کو بہتر بنانے کے لیے ان کے آئیڈیاز کی قدر کرنے پر زور دیا۔

اقوام متحدہ کے شعبہ تعلیم، سانئس اور ثقافت کے ڈائریکٹر ازولے کا کہنا تھا کہ ’اقوام متحدہ نوجوانوں کے ساتھ کام کرکے ہی امن کے مقاصد کو حاصل کرسکتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں