The news is by your side.

Advertisement

افغان مہاجرین کی باعزت واپسی کے لیے عالمی برادری کردار ادا کرے، انتونیوگوتریس

اسلام آباد: اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیو گوتریس نے کہا کہ افغان مہاجرین کی باعزت واپسی کے لیے عالمی برادری کردار ادا کرے۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل نے ایوان صدر میں عشائیے سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان اور ایران نے افغان مہاجرین کو فراخدلی سے قبول کیا، افغان مہاجرین کی باعزت واپسی کے لیے عالمی برادری کردار ادا کرے۔

انتونیوگوتریس کا کہنا تھا کہ اقوام متحدہ امن مشنز کی کامیابی میں پاکستان کے کردار کوسراہتے ہیں۔ موسمیاتی تبدیلی سے متعلق سیکریٹری جنرل نے کہا کہ پاکستان موسمیاتی تغیرات کے خلاف اقوام متحدہ کے چارٹر کے مطابق کوشاں ہے۔

دوسری جانب صدر پاکستان نے کہا کہ مہاجرین کے مسائل کے حل کے لیے انتونیوگوتریس کا کردار قابل ستائش ہے۔ انہوں نے کہا کہ 27 لاکھ سے زیادہ افغان مہاجرین پاکستان میں مقیم ہیں، محدود وسائل کے باوجود افغان مہاجرین کے لیے پاکستان نے کشادہ دلی کامظاہرہ کیا۔

ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ وزیراعظم نے اقتدار میں آتے ہی بھارت کو مسائل کے حل کی دعوت دی، پاکستان کے برعکس بھارت نے ماضی کے تجربات سے کچھ نہیں سیکھا، ہمسایہ ملک نے جنگی جنون کو فروغ دیا۔

انہوں نے کہا کہ 5اگست کے بعد مقبوضہ کشمیر کی صورت حال تبدیل کرنے کی کوشش کی گئی، مقبوضہ کشمیر میں عالمی مبصرین اور میڈیا کی رسائی ہونی چاہیے، مسئلہ کشمیر کےحل کے لیے اقوام متحدہ کی قراردادوں پرعملدرآمد ہوناچاہیے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں