The news is by your side.

Advertisement

انتونیو گوتریس کا طیارہ حادثے پر شاہ محمود سے اظہار افسوس

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیو گوتریس کو ٹیلی فون کر کے مقبوضہ کشمیر کی صورت حال پر گفتگو کی، سیکریٹری جنرل نے طیارہ حادثے پر اظہار افسوس بھی کیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ترجمان وزارت خارجہ نے کہا ہے کہ وزیر خارجہ شاہ محمود نے یو این سیکریٹری جنرل کو فون کیا ہے، ٹیلی فونک گفتگو میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال پر گفتگو کی گئی، انتونیو گوتریس نے اس موقع پر پی آئی اے حادثے پر افسوس کا اظہار کیا۔

وزیر خارجہ نے یو این سیکریٹری جنرل کو مقبوضہ کشمیر کی صورت حال پر پاکستان کی تشویش سے آگاہ کیا، اور کہا کہ ڈومیسائل پر بھارتی قانون اقوام متحدہ کی قرار دادوں کی خلاف ورزی ہے۔

شاہ محمود نے کہا بھارت نے لاک ڈاؤن کے ساتھ جعلی مقابلوں کا سلسلہ بھی شروع کر رکھا ہے، دوسری طرف بھارت ایک اور فالس فلیگ آپریشن کرنے کی منصوبہ بندی بھی کر رہا ہے۔ انھوں نے واضح کیا کہ پاکستان دنیا کو خبردار کر رہا ہے، اگر بھارت نے کوئی حرکت کی تو پاکستان منہ توڑ جواب دے گا۔

بھارت کے حوالے سے امریکی کمیشن مذہبی آزادی کی رپورٹ پر بڑی پیش رفت

وزیر خارجہ نے انتونیو گوتریس کو باور کرایا کہ بھارت کے بیانات سے خطے کے امن کو خطرہ لاحق ہو سکتا ہے۔ دریں اثنا، یو این سیکریٹری جنرل نے صورت حال سے آگاہ کرنے پر شاہ محمود قریشی کا شکریہ ادا کیا۔

واضح رہے کہ بھارت کے حوالے سے امریکی کمیشن مذہبی آزادی کی رپورٹ پر بڑی پیش رفت سامنے آئی ہے، اس سلسلے میں بھارت کو بلیک لسٹ قرار دینے کی تجویز پر امریکی کانگریس میں بریفنگ دی گئی۔ امریکی کمیشن اور دیگر مندوبین نے امریکی کمیشن کی سفارشات پر فوری عمل کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا تشدد میں ملوث بھارتی ایجنسیوں اور اہل کاروں پر پابندی عائد کی جائے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں