site
stats
عالمی خبریں

امریکہ نے شام پر دوبارہ حملے کی دھمکی دے دی

جنیوا : امریکہ نے دھمکی دی ہے کہ شام پرمزید حملے کیے جاسکتے ہیں جبکہ جواب میں روس نے بھی خبردار کیا کہ امریکا نے دوبارہ حملہ کیا تو اسے اس کے سنگین نتائج بھگتنا ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز شام میں امریکی میزائل حملے کے بعد امریکا اور روس کے درمیان کشیدگی میں کافی حد تک اضافہ ہوگیا ہے اور طاقتیں آمنے سامنے آگئیں ہیں۔

اقوامِ متحدہ میں امریکہ کی مستقل مندوب نکی ہیلی نے خبردار کیا کہ ضرورت پڑی تو امریکہ شام میں مزید کارروائی کرے گا۔ انہوں نے کہا کہ کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کو روکنا امریکا کے اپنے مفاد میں ہے۔

یہ بات انہوں نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کے ہنگامی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی، اس موقع پر روسی مندوب نے کہا کہ اگر امریکا نے شام میں دوبارہ کارروائی کی تو اس کے نتائج سنگین ہوں گے، اس حوالے سے چین نے فریقین پر زور دیا کہ شام کے مسئلے کا سیاسی حل نکالا جائے۔

دوسری جانب برطانیہ، فرانس، جرمنی، اسرائیل، آسٹریلیا، کینیڈا، سعودی عرب اور ترکی نے شام میں امریکی کارروائی کی حمایت کی ہے جبکہ ایران نے اس کا رروائی کی سخت مذمت کی ہے، اقوام متحدہ کا کہنا ہے امریکا اور روس تحمل سے کام لیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top