The news is by your side.

Advertisement

عالمی امن کے لیے پاکستانی امن دستوں نے بے پناہ قربانیاں دیں، اقوام متحدہ

اسلام آباد: اقوام متحدہ کے انڈر سیکریٹری جنرل برائے امن مشن جین پیری نے کہا ہے کہ عالمی امن کے لیے پاکستانی امن دستوں نے بے پناہ قربانیاں دیں۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے کہا ہے کہ اقوام متحدہ کے انڈر سیکریٹری جنرل برائے امن مشن جین پیری نے نَسٹ کا دورہ کیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق جین پیری نے نیشنل یونی ورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹیکنالوجی (نسٹ) کا دورہ کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کے امن دستوں نے عالمی امن کے لیے بڑی قربانیاں دی ہیں۔

یو این انڈر سیکریٹری جنرل نے نسٹ میں عالمی امن و استحکام سینٹر کا بھی دورہ کیا، سینٹر آمد کے موقع پر انھوں نے طلبہ اور فیکلٹی ممبرز کے ساتھ گفتگو کی، انھوں نے کہا کہ عالمی امن مشن میں پاک فوج کا اہم کردار ہے۔

جین پیری نے اقوام متحدہ کی طرف سے دنیا کے مختلف حصوں میں تعینات پاکستانی امن دستوں کی قربانیوں کا اعتراف کرتے ہوئے کہا یو این امن مشن میں پاکستانیوں نے کئی قیمتی جانیں بچائی ہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق جین پیری نے کہا کہ اقوام متحدہ کے 44 سے زائد امن مشنز کے دوران پاکستان کے 156 اہل کار شہید ہو چکے ہیں، ہم ان فوجیوں کے خاندانوں کے شکر گزار ہیں۔

اقوام متحدہ کے محکمہ امن آپریشن کے انڈر سیکریٹری جنرل کا جی ایچ کیو کا دورہ


یو این انڈر سیکریٹری جنرل کا یہ بھی کہنا تھا کہ پاکستانی امن دستے 1960 سے مختلف یو این مشنز میں خدمات انجام دے رہے ہیں۔

واضح رہے کہ یو این انڈر سیکریٹری جنرل جین پیری نے آج صبح جی ایچ کیو کا دورہ کرتے ہوئے آرمی چیف سے بھی ملاقات کی، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اس موقع پر کہا کہ پاکستان اقوام متحدہ کے تحت عالمی امن کے لیے تعاون جاری رکھے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں