The news is by your side.

Advertisement

آتش فشاں پہاڑ کے گرد انوکھی شادی

منیلا: فلپائن میں ایڈونچر سے بھرپور ایسی انوکھی شادی کی تقریب منعقد ہوئی جس نے دیکھنے والوں کو دنگ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق آتش فشاں پہاڑ سے اٹھنے والے دھوئیں کے سائے تلے فلپائنی جوڑا رشتہ ازدواج میں بندھا، لیکن اس پرخطر علاقے میں شادی کی تقریب نے سب کو ورطہ حیرت میں مبتلا کردیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق ایڈونچر سے بھرپور اس شادی کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں، جسے اب تک لاکھوں لوگ دیکھ چکے ہیں۔ خطرے سے بھرپور علاقے میں اس انوکھی شادی پر جوڑا بالکل مطمعن نظر آیا۔

تال نامی اس آتش فشاں پہاڑ کے اطراف فلپائنی جوڑے نے ساتھ جینے مرنے اور ہمیشہ ساتھ نبھانے کا عہدوپیماں کا تبادلہ کیا۔ پہاڑ سے اٹھے والے دھوؤں نے آسمان پر گہری سفیدی بکھیر دی۔ اس حیرت انگیز مناظر پر سوشل میڈیا صارفین بھی دنگ رہ گئے۔ بعص لوگ اسے بے وقوفی بھی قرار دے رہے ہیں۔

فلپائن کے دارالحکومت منیلا کے جنوب میں واقعے اس آتش فشاں پہاڑ کے باعث کسی بھی قسم کے خطرے کے پیش نظر انتظامہ نے خصوصی ہدایات جاری کی ہیں جبکہ 24 ہزار سے رائد افراد کو محفوظ مقامات پر منتقل کیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ دنیا بھر میں ایسے منچلے جوڑے ہوتے ہیں جو اپنی شادی کو یادگار بنانے کے لیے کچھ نیا اور ایڈونچر کرتے ہیں، ماضی میں ایسی بھی انوکھی شادی کی تقریبات ہوئیں جن میں جوڑوں نے پانی کے اندار عہدوفا کیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں