The news is by your side.

Advertisement

غیر رجسٹرڈ گاڑیوں کو سڑکوں پر نہیں آنے دیا جائے گا، مکیش کمارچاؤلہ

کراچی : صوبا ئی وزیر ایکسا ئز اینڈ ٹیکسیشن مکیش کمار چاؤ لہ نے کہا ہے کہ غیر رجسٹرڈ گاڑیوں کو سڑکوں پرنہیں آنے دیا جائے گا جن شورو مز سے غیر رجسٹر ڈ گاڑیا ں جاری کی جا ئیں گی وہ سربہمر کردیئے جا ئیں گے کیونکہ غیر رجسٹرڈ گاڑیا ں دہشت گردی کے واقعا ت میں استعما ل ہو نے کا خد شہ ہے۔

یہ با ت انہو ں نے اپنے دفتر میں آٹو مو ٹیو ٹریڈرز اور امپورٹرز ایسو سی ایشن کے ایک 9رکنی وفد سے ملاقا ت کے دورا ن کہی۔

ایسو سی ایشن کے نا ئب صدر محمد کامرا ن اور سینئر نائب صدر شاہ نور نے کار ڈیلرز کے مسا ئل سے صوبا ئی وزیر ایکسا ئز کو آگاہ کیا انہوں نے کہا کہ کراچی شہر کے تین اہم مقاما ت پر گاڑیو ں کی رجسٹریشن مراکز کھولے جا ئیں گے تا کہ گا ڑیو ں کی رجسٹریشن میں مسا ئل پیدا نہ ہوں۔

انہوں نے مزید کہا کہ محکمہ ایکسا ئز اور کار ڈیلرز کے درمیان بہتر روا بط کے لئے ایک کو آرڈینیشن کمیٹی بھی قا ئم کی جا رہی ہے تا کہ تمام اختلافات اور مسائل کو فوری طو ر پر حل کیا جا سکے۔

انہو ں نے کہا کہ جعلی رجسٹریشن میں ملو ث محکمہ ایکسا ئز اینڈ ٹیکسیشن کے عملے کے خلا ف کارروائی عمل میں لا ئی جارہی ہے اور تما م عملے کو تبدیل کردیا گیا ہے۔

صوبا ئی وزیر ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن نے کا ر ڈیلرز کو مشورہ دیا کہ وہ ایک وا ٹس اپ  گرو پ بنا ئیں اورمتعلقہ افسران کے ساتھ را بطے میں رہیں اور ہم ایسا نظا م وضع کر رہے ہیں کہ مو ٹر رجسٹریشن میں ہر قسم کی کرپشن کا خا تمہ ہو۔

انہو ں نے کہا کہ جعلی رجسٹریشن کے قلع قمع کے لئے تما م اسٹیک ہو لڈرز کو یکجا ہو کر کام کرنا ہو گا۔ انہو ں نے کہا کہ کار ڈیلرز جعلی رجسٹریشن ہو نے والی گاڑیو ں کی فہرست متعلقہ ڈا ئریکٹر کو مہیا کریں تاکہ ان کی رجسٹریشن منسو خ کی جا سکے۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں