site
stats
پاکستان

اردو بازار مقابلہ، تین ہلاک دہشت گردوں کی شناخت ہوگئی

کراچی : اردو بازار میں رینجرز مقابلے میں مارے گئے تین دہشتگردوں کی شناخت ہوگئی ہے۔ دہشت گردوں کے فلیٹ کا مالک محمد حفیظ بھی پکڑا گیا,۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ رات برنس روڈ کے گنجان آباد علاقے میں رینجرز کے ساتھ مقابلے میں ہلاک ہونےوالے تین دہشت گردوں کی شناخت ہوچکی ہے، مقابلےمیں ہلاک تین دہشت گردوں کی شناخت زاہد، نعیم اور کوئٹہ کے رہائشی حمید کے نام سے ہوگئی ہے جبکہ مقابللے میں ہلاک ہوانے والی خاتون اوربچے کےبارےمیں تاحال کچھ پتا نہ چل سکا۔

کراچی اردو بازار میں رینجرز سے مقابلے میں مارے جانیوالے دہشتگردوں کا فلیٹ محمد حفیظ نانی شخص کی ملکیت ہے۔ محمد حفیظ نے دہشتگردوں کوٹھکانہ فراہم کیا اہم معلومات کے مطابق ملزم حفیظ ہلاک دہشت گرد نعیم کا ماموں زاد بھائی ہےجو پشین سے کراچی آیا۔

نعیم نے گنجان آباد علاقے میں فلیٹ لیا ۔ ملزم نےکرایہ نامہ کسی اور نام سےتھانے میں جمع کرایاتھا، پولیس نے ملزمان کے زیراستعمال یلوکیپ ٹیکسی بھی برآمد کرلی۔ مذکورہ گاڑی سی پی ایل سی سےکلیئرہے۔

مقابلےمیں ہلاک تین دہشت گردوں کی شناخت زاہد،نعیم اور کوئٹہ کے رہائشی حمید کےنام سے ہوگئی۔ ہلاک خاتون اوربچے کےبارےمیں تاحال کچھ پتا نہ چل سکا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top