The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی جانب سے کالعدم تنظیموں کیخلاف کارروائی سےآگاہ ہیں: امریکا

واشنگٹن: امریکی محکمہ خارجہ کے نائب ترجمان رابرٹ پلاڈینو کا کہنا ہے کہ پاکستان کی جانب سے کالعدم تنظیموں کے خلاف کارروائی سے آگاہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ملک میں نیشنل ایکشن پلان اور قومی سلامتی کمیٹی کی جنوری میں ہونے والے اجلاس کے فیصلوں کے نتیجے میں کالعدم تنظمیوں کے خلاف کارروائیاں جاری ہیں۔

امریکی محکمہ خارجہ کے نائب ترجمان کا واشنگٹن میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کا کہنا تھا کہ امریکا کا بھی کالعدم تنظیموں کے بارے میں واضح موقف ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ کالعدم تنظیمیں خطے کے استحکام کے لیے خطرہ ہیں اور پاکستان میں جاری حالیہ کارروائیوں سے بھی آگاہ ہیں۔

خیال رہے کہ گذشتہ دنوں وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری کا بھارتی ٹی وی کو انٹرویو دیتے ہوئے کہنا تھا کہ کسی کے دباؤ میں نہیں ہیں، ملک میں قومی سلامتی کمیٹی کی جنوری میں ہونے والے اجلاس کے فیصلوں پر عمل درآمد ہورہا ہے۔

انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ نیشنل ایکشن پلان پر 2014 میں تمام سیاسی جماعتوں نے اتفاق کیا، نیشنل ایکشن پلان پر عمل درآمد کیا جارہا ہے، پاکستان خطے میں امن اور علاقائی تعاون کا فروغ چاہتا ہے۔

کالعدم تنظیموں کےخلاف کریک ڈاؤن، 121ا فرادکو حفاظتی تحویل لے لیاگیا

یاد رہے کہ گذشتہ روز وزارت داخلہ کا کہنا تھا کہ نیشنل ایکشن پلان کےتحت کالعدم تنظیموں کے خلاف کریک ڈاؤن میں اب تک ایک سو21 افراد کو حفاظتی تحویل میں لے لیا گیا ہے جبکہ ایک سو بیاسی مدارس اور چونتیس اسکول و کالج کا کنٹرول بھی حکومت نے حاصل کرلیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں