site
stats
حیرت انگیز

امریکہ میں پُراسرار موت کی وادی

کیلی فورنیا : شمالی امریکی ریاست کیلی فورنیا  ایک خوبصورت مگر پراسرار وادی جسے ڈیتھ ویالی یا موت کی وادی کا نام سے جانا جاتا ہے۔

یہ وادی کیلی فورنیا اور نیوڈا ریاستوں کی سرحد کے قریب واقع ہے، یہاں سیاحوں کی دلچسپی کو دیکھتے ہوئے حکومت امریکہ نے ایک ڈیتھ ویالی نیشنل پارک قائم کیا ہے، یہ پہاڑی مقام امریکہ کا سب سے بلند ترین مقام ہے، جس کی اونچائی 14 ہزار 565فٹ ہے، یہ وادی سطح سمندر سے 282 فٹ نیچے اور ماونٹ وہٹنسی سے 136 کیلو میٹر دورہے۔

89

1

 

3

5

ڈیتھ ویالی کا درجہ حرارت دنیا میں سب سے زیادہ یعنی 56.7 ڈگری سلیس 10 جولائی 1913 کو ریکارڈ کیا گیا تھا۔

یہ وادی پراسرار پتھروں کی وجہ سے تو دنیا بھر میں مقبول ہے لیکن یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ اس مقام پر کبھی قابلِ ذکر بارش نہیں ہوئی۔

9

7

4

وادی کی سب سے دلچسپی اور حیرت انگیز بات یہ ہے کہ یہاں وزنی پتھر نقل و حرکت کرتے ہیں، ان میں کئی پتھر جو سینکڑوں پاونڈ وزنی ہیں نقل و حرکت کرتے ہیں۔ اگرچہ وہاں موجود کوئی شخص بھی ان پتھروں کی نقل و حرکت کرتے نہیں دیکھ سکتا ہے لیکن پتھر کے پیچھے جو نشان بنتا ہے اس کو دیکھ کر وثوق سے کہا جاسکتا ہے کہ یہ نشان پتھر کی حرکت کی وجہ سے ہی بنا ہے۔

 

03

یہ پتھر جس علاقہ میں سفر کرتے ہیں وہ ایک جھیل کی خشک تہہ جیسا ہے اگرچہ ریگستان کی طرح بھی دکھائی دیتا ہے۔ بعض پتھر سیدھے سفر کرتے ہیں۔ بعض دائرے میں گھومتے ہیں اور بعض زگ زیاگ یعنی تیڑھے میڑھے چلتے ہیں۔ ابھی تک ان پتھروں کو کسی نے نقل و حرکت کرتے اپنی آنکھوں سے نہیں دیکھا۔

8

لوگوں کا کہنا ہے کہ وہ مسلسل 30 برستوں سے اس کا مشاہدہ کررہے ہیں لیکن اس معمہ کو سمجھ نہیں پائے ہیں۔

6

اس وادی کو دیکھنے کے لیے ہر سال لاکھوں سیاح آتے ہیں جو کہ یہاں موجود جنگلی حیات اور قدرتی نظاروں سے محظوظ ہوتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top