لاہور: امریکی شہری میتھیوکو ملک بدر کردیاگیا -
The news is by your side.

Advertisement

لاہور: امریکی شہری میتھیوکو ملک بدر کردیاگیا

لاہور: امریکی بلیک لسٹ شہری میتھیوکو لاہور ایئر پورٹ سے بے دخل کر دیا گیا.امریکی شہری کوپی آئی اے کی پروازپی کے711 کے ذریعے امریکا روانہ کیا گیا.

تفصیلات کے مطابق امریکی شہری میتھیوکو آج صبح لاہور ایئرپورٹ سے پی آئی اے کی پرواز پی کے711 کے ذریعے امریکا روانہ کردیاگیا.پی آئی اے کی پرواز براستہ مانچسٹر نیویارک جائے گی.

امریکی شہری میتھیو کو گزشتہ رات گئے اسلام آبادسے پی آئی اے کی پرواز پی کے 657کے ذریعے لاہور لایاگیا تھا،اس سے پہلے امریکی بلیک لسٹ شہری کو اڈیالہ جیل سے ایف آئی اے کے حوالے کیا گیااوراس کا ویزہ بھی منسوخ کردیا گیا تھا.

*اسلام آباد سےامریکی شہری گرفتار

یار رہے کہ میتھیو کورواں ماہ چھ اگست کو اسلام آباد میں گرفتارکیا گیا تھا .امریکی شہری کواس سے قبل 2011 میں جاسوسی کے شک میں پاکستان سے نکال دیا گیا تھا.

امریکی شہری سے تفتیش کے دوران معلوم ہوا تھا کہ وہ اس سے پہلے بھی دوبار پاکستان آیا اور پاکستانی اعلیٰ حکام سے شہریت کے لیے رجوع کیا تھا.

*اسلام آباد سے گرفتارامریکی شہری سے متعلق اہم انکشافات

واضح رہے کہ میتھیو 2008 سے 2012 تک پاکستان میں موجود تھا اور اس پaر پہلا کیس 2011 میں جیکب آباد میں درج ہوا تھا جس کے بعد عدالت نے اسےپاکستان چھوڑنے کا حکم دیا تھا جبکہ حساس اداروں نے بھی میتھیو کی سرگرمیوں پر سوالات اُٹھائے تھے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں