site
stats
پاکستان

امریکی قونصل خانے کے تحت نوجوانوں کیلیے انگریزی کی تربیت کا منصوبہ

کراچی: امریکی قونصل خانے کے زیر اہتمام نوجوانوں کیلیے انگریزی کی تربیت کے منصوبے ’انگلش ورکس‘کے فارغ التحصیل طلبا کیلیے تقریب کا اہتمام کیا گیا جس میں کراچی میں متعین امریکی قونصل جنرل برائن ہیتھ نے شرکت کی۔

منصوبے کے تحت کم آمدنی والے علاقوں سے تعلق رکھنے والے 150نوجوانوں کو6 مہینے تک انگریزی گرامر ،انگریزی لکھنے اورد فتری انگریزی کے استعمال کی تربیت دی گئی۔

اس موقع پر منعقد ہونے والی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے قونصل جنرل برائن ہیتھ نے تربیت مکمل کرنے والے طلبا کی کوششوںکو سراہا اور امید ظاہر کی کہ مستقبل میں بھی وہ سیکھنے کا عمل جاری رکھیں گے۔ان کا کہنا تھا کہ کامیابی کیلیے ہمت اور لگن کی ضرورت ہوتی ہے اورانھیں امید ہے کہ یہ نوجوان مستقبل میں اپنی صلاحیتوں کو مزید نکھاریں گے۔

قونصل جنرل برائن ہیتھ نے کہا کہ انھیں امید ہے کہ تربیت حاصل کرنے والے نوجوان انگریزی کی صلاحیت حاصل کرنے کے بعد اپنے اور اپنے اہل خانہ کا مستقبل بہتر بنا سکیں گے۔ان کا کہنا تھا کہ اعلیٰ تربیت یافتہ افرادی قوت پاکستان کی معاشی ترقی کی ضامن ہے۔برائن ہیتھ نے کہا کہ ان نوجوانوں کے مستقبل میں سرمایہ کاری کر کے امریکی حکومت دراصل پاکستان کے روشن مستقبل میں سرمایہ کاری کر رہی ہے۔

’انگلش ورکس‘ منصوبے کے تحت18سے 25سال کے نوجوانوں کو پیشہ ورآنہ اور دفتری انگریزی کی تربیت دی جاتی ہے۔ منصوبے میں پاکستان بھر سے 400نوجوان شریک ہیں جن کیلیےکلاس روم میں تربیت کے ساتھ ساتھ ملازمت کے انٹرویوزاورسی وی لکھنے پر سیمینارز، ورکشاپس اور مذاکرے منعقد کیے جاتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top