The news is by your side.

Advertisement

امریکی وزیردفاع کا آرمی چیف سے رابطہ ، افغان امن معاہدے میں پاکستان کے تعاون کی تعریف

واشنگٹن : امریکی وزیردفاع ڈاکٹر مارک ایسپر نے آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ سے ٹیلیفونک رابطہ کرکے افغان امن معاہدے کو حتمی شکل دینے کیلئے پاکستان کے تعاون کوسراہا ۔

تفصیلات کے مطابق امریکی محکمہ دفاع پینٹاگون کے چیف ترجمان جوناتھن ہوف مین کا کہنا ہے کہ امریکی وزیر دفاع ڈاکٹر مارک ایسپر نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ٹیلی فونک رابطہ کیا، بات چیت کے دوران دونوں ممالک کے مابین سیکیورٹی تعاون اور دیگر امور پر بات چیت ہوئی۔

امریکی وزیر دفاع ڈاکٹر مارک ایسپر نےافغان مفاہمتی عمل کیلئے 29 فروری کو ہونے والے امن معاہدے کو حتمی شکل دینے کیلئے پاکستان کے تعاون کی تعریف کی اور پاکستان سےقریبی تعاون جاری رکھنے کے عزم کا اعادہ کیا۔

مزید پڑھیں : امریکا کا پاکستان کو ایک ملین ڈالرز فراہم کرنے کا اعلان

یاد رہے امریکی نائب وزیرخارجہ برائےجنوبی ایشیاایلس ویلز نے کروناوائرس کیخلاف جنگ میں پاکستان کی مددکرنےکااعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ یوایس ایڈکےذریعےپاکستان کوایک ملین ڈالرزفراہم کر رہے ہیں۔

ایلس ویلز کا کہنا تھا کہ فنڈنگ کروناوائرس کی نگرانی اور تیز ردعمل کیلئے کی گئی،سینٹرل ڈیزیزکنٹرول کےتربیت یافتہ سو پاکستانی گلگت اور پنجاب میں کرونا کیسز کی تحقیقات کررہے ہیں۔

خیال رہے کہ وزیر سائنس و ٹیکنالوجی فواد چوہدری امریکا دورے پر ہیں، انھوں نے آج نیویارک میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ کرونا وائرس کی ٹیسٹنگ کٹس مقامی طور پر تیار کر رہے ہیں، آیندہ ہفتے سے کٹس کی تیاری شروع ہو جائے گی جبکہ حکومت کی طرف سے سینیٹائزر کی سپلائی پیر سے شروع ہو جائے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں