افغان امن کے لیے وزیرِ اعظم عمران خان کے بیانات حوصلہ افزا ہیں، امریکی نائب وزیرِ خارجہ -
The news is by your side.

Advertisement

افغان امن کے لیے وزیرِ اعظم عمران خان کے بیانات حوصلہ افزا ہیں، امریکی نائب وزیرِ خارجہ

واشنگٹن: امریکی نائب وزیرِ خارجہ برائے جنوبی ایشیا ایلس ویلز نے افغان امن کے سلسلے میں پاکستان کے وزیرِ اعظم عمران خان کے بیانات کو حوصلہ افزا قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی نائب وزیرِ خارجہ ایلس ویلز نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ’افغان امن کے لیے وزیرِ اعظم عمران خان کے بیانات حوصلہ افزا ہیں۔‘

جنوبی ایشیا کے لیے امریکی نائب وزیرِ خارجہ نے پاکستان سے مطالبہ کیا کہ وہ طالبان رہنماؤں کو مذاکرات کی میز پر لانے کے لیے اپنا کردار ادا کرے۔

ایلس ویلز نے طالبان رہنماؤں سے براہِ راست ملاقات کے سوال پر تبصرہ کرنے سے گریز کیا، انھوں نے کہا کہ چند ماہ میں پاکستان اور افغانستان کے تعلقات میں بہتری آئی ہے۔

نائب وزیرِ خارجہ نے افغانستان میں امن کے قیام کو امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی اوّلین ترجیح قرار دیا، انھوں نے کہا ’افغانستان میں امن کا قیام جنوبی ایشیا میں صدر ٹرمپ کی اوّلین ترجیح ہے۔‘

امریکی سیاست دان ایلس ویلز نے افغان سیز فائر پر بھی تبصرہ کیا، انھوں نے کہ ہم عید الاضحیٰ پر طالبان اور افغان فورسز کے درمیان سیز فائر کا خیر مقدم کرتے ہیں۔


یہ بھی پڑھیں:  افغان صدر اشرف غنی کا 3 ماہ کی مشروط جنگ بندی کا اعلان


واضح رہے کہ افغانستان کے صدر اشرف غنی نے طالبان سے تین ماہ کے لیے مشروط جنگ بندی کا اعلان کر دیا ہے، سیز فائر کا یہ اعلان افغانستان کے 99 ویں یومِ آزادی کے موقع پر کیا گیا۔

پاکستان نے بھی عید الاضحٰی پر افغانستان میں سیز فائر کے اعلان کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا ہے کہ جنگ بندی سے افغان عوام کو سنتِ ابراہیمی کی امن و سکون سے ادائیگی کا موقع ملے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں