امریکی ڈرون حملہ افسوس ناک ہے،آرمی چیف جنرل راحیل شریف -
The news is by your side.

Advertisement

امریکی ڈرون حملہ افسوس ناک ہے،آرمی چیف جنرل راحیل شریف

اسلام آباد: آرمی چیف جنرل راحیل شریف کا کہنا تھا کہ ڈرون حملہ افسوس ناک ہے، امریکی ڈرون حملہ پاکستان کی خودمختاری کے خلاف ہے.

تفصیلات کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے اسلام آباد میں صدر ممنون حسین کے پارلیمنٹ سے مشترکہ خطاب کے بعداراکین پارلیمنٹ سے ملاقات کی،آرمی چیف کا کہنا تھا کہ ڈرون حملہ افسوس ناک ہے،ڈرون حملہ پاکستان کی خودمختاری کے خلاف ہے.

آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے جے یو آئی ف کے سربراہ مولانا فضل الرحمن اور اکرم درانی سے مصافحہ بھی کیا.

آرمی چیف جنرل راحیل شریف کا کہنا تھا کہ آئی ڈی پیز کو پہلے سے بہتر معیار زندگی دے رہے ہیں، اُن کا مزید کہنا تھا کہ وسائل کی کمی ہے لیکن ہمارے عزم کمروز نہیں ہیں.

یاد رہے گذشتہ دنوں بلوچستان میں نوشکی کے علاقے میں امریکی ڈروں حملے میں ملا منصور اختر ہلاک ہوگیا تھا.

*امریکی ڈرون حملے میں ملا منصور اختر مارا گیا

یاد رہے کہ گذشتہ دنوں چیف آف آرمی اسٹاف جنرل راحیل شریف نے امریکی “سفیر ڈیوڈ ہیلے” سے جی ایچ کیو میں ملاقات کی تھی۔

ملاقات کے دوران آرمی چیف نے ڈرون حملوں پر شدید تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے یاد دلایا کہ پاکستان کی دہشت گردی کی خلاف جنگ میں کاوشیں،قربانیاں اور کامیابیاں غیرمتزلزل ہیں،جنگ میں پاکستان آرمی کے آفیسرز سے لے کر معصوم بچے شہید ہوئے ہیں۔

جنرل راحیل شریف  نے اپنی تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا  کہ ڈرون حملے میں ملا اختر منصور کی ہلاکت سے خطے میں دیر پا امن کے لیے جاری مذاکرات کا عمل متاثر ہو سکتا ہے،پاکستان افغانستان میں امن کا خواہاں ہے،اوراس مقصد کے لیے تمام فریقوں کو مذاکرات کی میز پر لانے کے لیے کلیدی کردار ادا کر رہا ہے۔

 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں