The news is by your side.

Advertisement

امریکی ڈرون طیاروں کا ایران میں بیلسٹک میزائل تیار کرنے کی خفیہ تنصیبات کا انکشاف

واشنگٹن: امریکی ڈرون طیاروں نے ایران میں بیلسٹک میزائل تیار کرنے کی خفیہ تنصیبات کا انکشاف کیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق بلیسٹک میزائل تیار کرنے کی خفیہ تنصیبات کے باعث ایران جوہری معاہدے کی ایک اہم شق کی خلاف ورزی کا مرتکب ہوا ہے۔

امریکی فوج میں سیکرٹ آپریشنز کے ایک سابق رکن برٹ ولیکوئچ کا کہنا تھا کہ میں ایران میں ان خفیہ بلیسٹک میزائلوں کے ملنے اور ان کی جگہ کے تعین پر کسی طور بھی حیرت زدہ نہیں ہوں۔

شمالی کوریا سے کسی بھی قسم کا معاہدہ کرنے سے قبل ہمیں ممکنہ خفیہ سرگرمیوں کی جانچ پڑتال کرنا ہوگی

سابق رکن امریکی فوج سیکریٹ آپریشنز

انہوں نے کہا کہ بعض لوگ کا موقف ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے جوہری معاہدے سے اس لیے علیحدگی اختیار کیوں کہ اس کا متن شیطانی تھا۔

برٹ ولیکوئچ کے مطابق حقیقت یہ ہے کہ امریکی صدر کو بعض لوگوں نے یہ خفیہ معلومات پہنچائی کہ ایران میں اس نوعیت کی تنصیبات موجود ہیں، یہ اس بات کا اشارہ ہے کہ ایران کی جانب سے جوہری معاہدے کی مسلسل خلا ف ورزی جاری ہے۔

سیکرٹ آپریشنز کے سابق رکن نے کہا کہ ہمیں طویل عرصے سے اس بات کا علم تھا کہ ایران خفیہ بیلسٹک میزائل کی تیاری کے لیے شمالی کوریا کے شانہ بشانہ کام کررہا ہے، لہٰذا شمالی کوریا سے کسی بھی قسم کا معاہدہ کرنے سے قبل ہمیں ممکنہ خفیہ سرگرمیوں کی جانچ پڑتال کرنا ہوگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریںْ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں