The news is by your side.

Advertisement

اعلیٰ امریکی اہلکار کی طالبان کے نمائندوں سے ملاقات، امریکی میڈیا کا دعویٰ

واشنگٹن: امریکی میڈیا نے یہ دعویٰ کیا ہے کہ شدید تنازعات کے حل کے لیے امریکا کے اعلیٰ عہدیدار نے طالبان کے نمائندوں سے ملاقات کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ دنوں امریکا نے طالبان کو براہ راست مذاکرات کی دعوت دی تھی، جس کے بعد اب یہ دعویٰ کیا جارہا ہے کہ اعلیٰ امریکی اہلکار نے طالبان کے نمائندوں سے ملاقات کی ہے۔

امریکی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق جنوبی ایشیا کے لیے امریکی مندوب ایلس ویلز نے طالبان کے نمائندوں سے ملاقات کی ہے، مذکورہ ملاقات قطری دارالحکومت دوحہ میں ہوئی۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ یہ ملاقات رواں ہفتے کے دوران ہوئی ہے، طالبان کی اعلیٰ قیادت کی حامل کونسل جو کوئٹہ شوریٰ کے نام سے مشہور ہے، کے ایک رکن نے بھی نام مخفی رکھنے کی شرط پر اس ملاقات کی تصدیق کی ہے۔


امریکا افغان طالبان سے براہ راست مذاکرات کرے گا


قبل ازیں متعدد بار طالبان نے امریکا سے براہِ راست مذاکرات پر آمادگی کا اظہار کیا تھا لیکن امریکا کی ہمیشہ خواہش رہی ہے کہ طالبان کے ساتھ مذاکرات افغان حکام کرے۔

واضح رہے کہ حالیہ دنوں میں امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو اور دیگر سینیئر امریکی عہدے داروں نے کابل کا دورہ کیا تھا جس کا مقصد مذاکرات کے لیے راہیں ہموار کرنا تھا۔

یاد رہے کہ افغانستان میں موجود امریکی فوج کے سربراہ جنرل جان نکلسن نے اپنے ایک بیان میں اس بات کی تصدیق بھی کی تھی کہ امریکا طالبان سے براہ راست مذاکرات کے لیے تیار ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں