The news is by your side.

Advertisement

امریکی سرمایہ کاروں کی پاکستان آمد، سرمایہ کاری کے حوالے بڑی خبر آگئی

اسلام آباد : مشیر تجارت عبدالرزاق داؤد کا کہنا ہے امریکی سرمایہ کاروں کی پاکستان آمد سرمایہ کاری میں دلچسپی کا عندیہ ہے ،ادارے مزید معلومات کے لیے چیئرمین سرمایہ کاری سے رابطہ کرسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مشیر تجارت عبدالرزاق داؤد نے سماجی رابطے ویب سائٹ پر اپنے بیان میں کہا کہ امریکی نجی مالیاتی ترقیاتی سرمایہ کاروں کا وفد جلد پاکستان کادورہ کرے گا، وفدکی قیادت عالمی ترقیاتی مالیاتی کوآپریشن کے سی ای او ایڈم بوہیلرکریں گے، امریکی وفد کی آمد پاکستان میں سرمایہ کاری میں دلچسپی کا عندیہ ہے۔

عبدالرزاق داؤد کا کہنا تھا کہ پاکستانی نجی شعبہ امریکی وفدکی آمد سے قبل تجاویز تیار کرے ، ادارےمزیدمعلومات کے لیے چیئرمین سرمایہ کاری سے رابطہ کرسکتے ہیں۔

یاد رہے مشیر تجارت عبد الرزاق داؤد کا کہنا تھا کہ پاکستانی ہوم اپلائنسز عالمی معیار کے مطابق ہیں، پاکستان سے جلد ہوم اپلائنسز کی برآمد شروع ہوجائے گی 5روایتی برآمدات سے بڑھ کر برآمدات کے کیلئے کوشاں ہیں، انجینئرنگ اور فارما سوٹیکل کی برآمدات پر خصوصی ہے، بجٹ میں خام مال پر درآمدی ڈیوٹیز میں کمی اور ٹیرف پر نظرثانی کی گئی۔

عبد الرزاق داؤد نے کہا تھا کہ انجینئرنگ اور ہوم اپلائنسز کی مصنوعات عالمی معیار کے مطابق ہیں، موبائل مینوفیکچرنگ پالیسی سے بھی برآمدات میں اضافہ متوقع ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں