The news is by your side.

Advertisement

امریکہ : پولیس اہلکار نے 15سالہ بچے کو گولیاں مار کے قتل کر دیا

ڈیلس : امریکہ میں ایک اور جواں سالہ بچہ پولیس گردی کا شکار ہوگیا، پولیس اہلکار نے پندرہ سالہ بچے کو گولیاں مار کے قتل کر دیا۔

امریکہ میں پولیس گردی کے واقعات میں روز بروز اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے اور اسی طرح کا ایک واقعہ ڈیلس میں پیش آیا، جب پولیس اہلکار نے ایک پندرہ سالہ بچے جورڈن ایڈورڈز پر فائرنگ کر دی۔

پولیس کو اطلاع دی گئی تھی کہ کچھ کم عمر بچے ایک گھر میں پارٹی کر رہے ہیں جبکہ امریکی قوانین کے مطابق اٹھارہ سال سے کم عمر بچے الکوحل کا استعمال نہیں کرسکتے۔ پولیس جب موقع پر پہنچی تو پندرہ سالہ بچے جورڈن نے گاڑی میں بھاگنے کی کوشش کی تاہم پولیس اہلکار نے گاڑی پر فائرنگ کر دی جس میں ایک گولی اس کے سر میں جا لگی۔


مزید پڑھیں :  امریکامیں پولیس کی فائرنگ،14 سالہ لڑکا ہلاک


بچے کا خاندان واقعہ کے بعد پولیس اہلکارنے جھوٹ بولا کہ کم عمر لڑکے نے اس پر گاڑی میں سوار ہوکر حملہ کرنے کی کوشش کی، جس کے جواب میں اس نے فائرنگ کی تاہم کیمرے کی آنکھ نے اصل واقعہ محفوظ کر لیا جس میں لڑکے کو گاڑی میں بھاگتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے، پولیس اہلکار کو فوری طور پر بر طرف کر کے تحقیقات کا آغاز کر دیا گیا ہے۔

پولیس جورڈن کے خاندان نے پولیس اہلکار کیخلاف سخت سے سخت کاروائی کا مطالبہ کرتے ہوئے پولیس ڈیپارٹمنٹ پر عدالت میں مقدمہ دائر کرنے کا بھی اعلان کیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں