The news is by your side.

Advertisement

امریکا کی افغانستان کی صورتحال میں پاکستان کے کردار کی تعریف

واشنگٹن : امریکا نے افغانستان کی صورتحال میں پاکستان کے کردار کی تعریف کرتے ہوئے کہا افغانستان میں انسانی بحران سےبچنےکیلئے طالبان سے بات چیت جاری رکھنا ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق ‌واشنگٹن میں‌ ترجمان امریکی محکمہ خارجہ نیڈپرائس نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے افغانستان کی صورتحال میں پاکستان کے کردار کو  سراہا اور کہا پاکستان گزشتہ روز وزرائےخارجہ کی کانفرنس میں مصروف رہا، 20سال میں حاصل فوائد ضایع نہیں ہونےچاہیے۔

ترجمان امریکی محکمہ خارجہ کا کہنا تھا کہ طالبان کے ساتھ گفتگو جاری رکھنا سب کے مفاد میں ہے، انسانی بحران سےبچنےکیلئےبات چیت جاری رکھناہوگی، تمام ممالک متفق ہیں کہ وہ سب کرنا چاہیے جو کرسکتے ہیں۔

نیڈپرائس نے کہا کہ نئی افغان حکومت کےساتھ تعلقات کیلئےمعاملات کاجائزہ لےرہےہیں، افغان عوام کی مددجاری رکھیں گے اور طالبان سےرابطےمیں ہیں جبکہ افغانستان میں رہ جانیوالے امریکیوں سےبھی رابطے میں ہیں، کابل ایئرپورٹ سے امریکی ،دیگر شہری آج روانہ ہوئے۔

ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ پروازکوممکن بنانےپرطالبان کےتعاون کوسراہتےہیں، طالبان نےاپنے وعدےکی پاسداری کی، طالبان کےاس طرح کےاقدامات عالمی پذیرائی حاصل کرسکتے ہیں۔

انھوں نے کہا کہ زلمےخلیل زاد،ٹیم کی طالبان سےبات چیت جاری ہے، طالبان سے بات چیت ہمارےاپنےمفادمیں بھی ہے، ہم طالبان سے مدد نہیں وعدوں پرعمل ہوتے دیکھنا چاہتےہیں، مرکزی افغان بینک کےمنجمد10ارب ڈالرزکامعاملہ فیڈرل ریزرودیکھ رہاہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں