بھارتی فورسز اورحکومت انسانی حقوق کی بدترین خلاف ورزی کررہی ہیں: امریکی رپورٹ -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فورسز اورحکومت انسانی حقوق کی بدترین خلاف ورزی کررہی ہیں: امریکی رپورٹ

کراچی: بھارت کے انسان سوز رویے پرامریکی محکمہ خارجہ کی جانب سے جاری کردی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ بھارت میں تشدد اورعصمت دری انسانی حقوق کےاہم مسائل ہیں.

تفصیلات کے مطابق امریکی محکمہ خارجہ نے بھارت سےمتعلق رپورٹ جاری کی ہے، جس میں امریکا نے انسانی حقوق کی بدترصورتحال پربھارت کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا ہے کہ بھارت میں وسیع پیمانے پرانسانی حقوق کی خلاف ورزیاں جاری ہیں، تشدد اورعصمت دری بھی بھارت میں انسانی حقوق کےاہم مسائل ہیں.

امریکی رپورٹ نے بھارتی فورسزکی خلاف ورزیاں اورماورائےعدالت قتل سنگین مسائل قراردے دیا ہے، رپورٹ میں بتایا گیا کہ جموں کشمیرمیں پیلٹ گن کے استعمال کے باعث 87 عام شہری ہلاک ہوئے ہیں.

پیلٹ گن کے بےدریغ استعمال سے ہزاروں کشمیری بینائی سے محروم ہوئے ہیں، بھارت میں انسانی حقوق کی پامالی کے خلاف حکومتی سطح پرجوابدہی نہ ہونے کے برابرہے، اس عدم احتساب کے باعث بھارت میں انسانی حقوق کی خلاف ورزی جارہی ہے۔

عالمی برادری کشمیر میں بھارتی مظالم کا نوٹس لے، وزیراعظم


گذشتہ سال وزیراعظم نواز شریف نے عالمی برادری سے مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کا نوٹس لینے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ وقت آگیا ہے کہ مسئلے کوکشمیری عوام کی خواہشات کے مطابق حل کیا جائے، اس سلسلے میں عالمی برداری مسئلے کے حل میں کردار ادا کرے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں