The news is by your side.

Advertisement

امریکی نمائندہ خصوصی زلمے خلیل زاد پاکستان پہنچ گئے

اسلام آباد : امریکی نمائندہ خصوصی برائے پاکستان و افغانستان زلمے خلیل زاد پاکستان پہنچ گئے، وہ پاکستان میں اہم شخصیات سے ملاقاتیں کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی نمائندہ خصوصی برائے افغانستان زلمے خلیل زاد ایک روزہ دورہ پر براستہ کابل پاکستان آئے ہیں، نور خان ایئر بیس پر متعلقہ حکام نے ان کا استقبال کیا۔

بعد ازاں زلمے خلیل زاد سخت سیکیورٹی میں اسلام آباد کیلئے روانہ ہوگئے۔ اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ امریکی نمائندہ خصوصی ایک روزہ دورے کے دوران وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور دیگر اہم شخصیات سے ملاقاتیں کریں گے۔

یاد رہے کہ زلمے خلیل زاد نے گزشتہ روز طالبان اور افغان حکومت کے درمیان قیدیوں کے تبادلے کا خیرمقدم کرتے ہوئے قیدیوں کے تبادلے کو کرونا وبا کے اس دور میں وقت کی اشد ضرورت قرار دیا تھا۔

امریکی نمائندہ خصوصی کا کہنا تھا کہ قیدیوں کی رہائی کا عمل امن اور تشدد کم کرنے میں اہم پیش رفت ہے، فریقین کو امن معاہدے کے نکات پر جلد از جلد عملدرآمد یقینی بنانے کی کوششوں کو تیز کرنا چاہیے۔

واضح رہے کہ افغان طالبان نے دو روز قبل 20 افغان سیکیورٹی اہلکار قیدی رہا کیے تھے، افغان حکومت کی جانب سے بھی پچھلے ہفتے دو سو طالبان قیدی رہا کیے جا چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں