site
stats
عالمی خبریں

امریکہ افغانستان میں داعش کواسلحہ فراہم کررہا ہے‘ حامد کرزئی

Hamid Karzai

کابل : افغانستان کے سابق صدر حامد کرزئی کا کہنا ہے کہ امریکہ افغانستان میں داعش کو اسلحہ فراہم کرتا ہے اور امریکی فوجی اڈوں سے داعش کو مدد دی جاتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان کے سابق صدر حامد کرزئی نے غیرملکی خبررساں ادارے کو انٹرویو میں کہا کہ امریکی فوجیوں کی موجودگی میں داعش افغانستان کیسےآئی؟۔

حامد کرزئی نے کہا کہ امریکہ کی موجودگی میں افغانستان میں شدت پسندی بڑھی جبکہ داعش کی افغانستان میں موجودگی کا جواب امریکہ کے پاس ہے۔

افغانستان کے سابق صدر حامد کرزئی نے کہا کہ پہلے افغانستان میں طالبان اور القاعدہ کے ارکان زیادہ تھے اب داعش سے تعلق رکھنے والے افراد کی تعداد ذیادہ ہے۔

سابق افغان صدر حامد کرزئی کا کہنا ہے کہ ہم حق پہنچتا ہے کہ ہم امریکہ سے سوال پوچھیں کہ امریکی فوج اور خفیہ ایجنسی کی کڑی نگرانی اور موجودگی کے باوجود داعش نے کس طرح افغانستان میں اپنی جڑیں مضبوط کیں۔


افغانستان میں داعش کوئی بڑا خطرہ نہیں: پینٹاگون


یاد رہے کہ رواں برس 16 مئی کو امریکی دفاعی ادارے پینٹاگون کا کہنا تھا کہ پاکستان اور افغانستان میں داعش کا کوئی بڑا خطرہ نہیں۔


افغانستان میں داعش کا سربراہ ہلاک ‘اشرف غنی


واضح رہے کہ رواں سال مئی میں افغان صدر اشرف غنی کا کہنا تھا کہ افغانستان میں دہشت گرد تنظیم دولت اسلامیہ کا سربراہ عبدالحسیب اسپیشل فورسز کےآپریشن میں ماراگیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top