The news is by your side.

Advertisement

امریکا طالبان مذاکرات کا دوسرا دور اگلے ہفتے ہوگا

واشنگٹن: امریکا طالبان مذاکرات کا دوسرا دور اگلے ہفتے قطر میں ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق امریکا اور افغان طالبان کے درمیان مذاکرات اگلے ہفتے دوبارہ ہوں گے، ترجمان امریکی محکمہ خارجہ نیڈ پرائس نے ایک بیان میں کہا کہ طالبان سے اگلے ہفتے قطر کے دارالحکومت دوحہ میں مذاکرات ہوں گے۔

انھوں نے کہا دونوں فریق “ہمارے اہم قومی مفادات” پر تبادلہ خیال کریں گے جن میں داعش اور القاعدہ کے خلاف انسداد دہشت گردی کی کارروائیاں، انسانی امداد، افغانستان کی تباہ حال معیشت، امریکی شہریوں اور افغانوں کے لیے افغانستان سے نکلنے کا محفوظ راستہ دینا شامل ہیں، وہ افغان جنھوں نے گزشتہ 20 سالہ جنگ کے دوران امریکا کے لیے کام کیا۔

نیڈ پرائس کے مطابق امریکی وفد کی قیادت افغانستان کے لیے نمائندہ خصوصی ٹام ویسٹ کریں گے، انھوں نے بتایا کہ طالبان کے ساتھ مذاکرات 2 ہفتے تک جاری رہیں گے۔

کابل کے مجاہدین بازار میں دھماکا، طالبان کمانڈرز نشانہ بن گئے

واضح رہے کہ امریکا اور طالبان کے درمیان مذاکرات کا پہلا دور 9 اور 10 اکتوبر کو دوحہ میں ہو چکا ہے، جب کہ دو ہفتے قبل ٹام ویسٹ پاکستان میں طالبان کے نمائندوں سے بھی ملاقات کر چکے ہیں۔

جمعے کو ٹام ویسٹ نے طالبان کے لیے امریکی مالی اور سفارتی مدد حاصل کرنے کے لیے امریکی شرائط کا اعادہ کیا، ان شرائط میں دہشت گردی سے لڑنا، ایک جامع حکومت قائم کرنا، اقلیتوں، خواتین اور لڑکیوں کے حقوق کا احترام کرنا، اور تعلیم اور روزگار تک مساوی رسائی فراہم کرنا شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں