امریکی جنگی بحری جہاز تیل بردار تجارتی جہاز سے ٹکرا گیا، 10 اہلکار لا پتہ -
The news is by your side.

Advertisement

امریکی جنگی بحری جہاز تیل بردار تجارتی جہاز سے ٹکرا گیا، 10 اہلکار لا پتہ

سنگاپور: امریکی جنگی بحری جہاز ، تیل بردار تجارتی جہاز سے ٹکرا گیا، جس کے نتیجے میں امریکن نیوی کے 10 اہلکار لا پتہ ہیں۔

امریکی بحریہ کی جانب سے جاری بیان کے مطابق یو ایس ایس جوہن ایس مکین سنگاپور کی بندرگاہ کی طرف جا رہا تھا کہ راستے میں تیل بردار تجارتی جہاز سے ٹکرا گیا، جس کے نتیجے میں امریکن نیوی کے پانچ اہلکارزخمی جبکہ 10 اہلکار لا پتہ ہیں۔

لاپتہ اہلکاروں کی تلاش کیلئے ریسکیو آپریشن شروع کردیا گیا ہے، جس میں امریکہ، سنگاپور اور ملائیشین بحریہ کی ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں۔

حادثہ سنگاپورکی ساحلی پٹی پر پیش آیا۔

یو ایس ایس جوہن ایس مکین میزائل ڈیفنس سسٹم کا حامل بحری جہاز ہے، جو شمالی کوریا کے کسی بھی ممکنہ ایٹمی حملے سے نمٹنے کیلئے جاپان کے پانیوں میں موجود ہے۔

امریکی بحریہ کے سابق آپریشنز ڈائریکٹر کارل چسٹر کا کہنا ہے کہ تیل بردار تجارتی جہاز امریکی بحری جہاز سے تین گنا وزنی تھا۔


مزید پڑھیں : امریکی بحری جنگی جہاز تجارتی جہاز سے ٹکرا گیا،7 اہلکار لاپتہ


یاد رہے کہ دو ماہ قبل بھی امریکی بحریہ کا جنگی جہاز ایک مال بردار جہاز سے ٹکرا گیا تھا، حادثے میں جہاز کے کمانڈنگ افسر سمیت تین افراد زخمی ہوئے جبکہ عملے کے سات اہلکار لاپتہ ہوگئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں