The news is by your side.

Advertisement

امریکا کے بائیولوجیکل تجربات دنیا کی سلامتی کے لیے خطرہ ہیں: روس

ماسکو: روس کا کہنا ہے کہ دنیا بھر میں امریکا اور اس کے اتحادیوں کے 200 سے زائد بائیولوجیکل مراکز دنیا کی سلامتی کے لیے خطرہ ہیں، یہ سرگرمیاں دنیا کے لیے خطرناک ہیں۔

روسی میڈیا کے مطابق روس کی جانب سے جاری حالیہ بیان میں کہا گیا ہے کہ دنیا بھر میں امریکا اور اس کے اتحادیوں کے 200 سے زائد بائیولوجیکل مراکز کام کر رہے ہیں جن کے بارے میں عالمی سطح پر شدید تشویش پائی جاتی ہے۔

روس نے امریکا کی بائیولوجیکل سرگرمیوں کو دنیا کے لیے خطرناک قرار دیا ہے۔ روس کی جانب سے کہا گیا ہے کہ امریکا کے بائیولوجیکل مراکز کی سرگرمیوں نے دنیا کی سلامتی کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔

روس کا کہنا ہے کہ دنیا بھر میں امریکا اور اس کے اتحادیوں کے 200 سے زائد بائیولوجیکل مراکز کام کر رہے ہیں جن کے بارے میں عالمی سطح پر شدید تشویش پائی جاتی ہے۔ ان مراکز کی سرگرمیاں ایسے اسلحوں پر پابندی کے عالمی کنونشن کے منافی ہیں۔

روس کی جانب سے بائیولوجیکل اور زہریلے ہتھیاروں کی تیاری اور نگہداشت کے معاہدے کی پابندی اور ایسے ہتھیاروں کے استعمال کی نفی کے عزم کا اعادہ کیا گیا ہے۔

امریکا نے یوکرین، افریقہ، جارجیا، آرمینیا، جنوبی کوریا، کولمبیا، انڈونیشیا اور سینیگال سمیت دنیا کے مختلف ممالک میں بائیولوجیکل تجربہ گاہیں قائم کر رکھی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں