The news is by your side.

امریکا: وزیراعظم کی زیرصدارت سیلاب سے متعلق آن لائن اجلاس

نیویارک میں وزیراعظم شہباز شریف کی زیر صدارت سیلاب سے متعلق اجلاس ہوا جس میں متعلقہ حکام نے پاکستان سے آن لائن شرکت کی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف کو اجلاس میں متعلقہ افسران نے سیلاب زدہ علاقوں میں امدادی کارروائیوں اور مواصلاتی نظام کی بحالی سے متعلق بریفنگ دی گئی، وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے وزیراعظم کو ریلوے ٹریکس کی بحالی سے متعلق آگاہ کیا، وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال نے بتایا کہ سیلاب متاثرہ علاقوں میں 2 ملین فوڈ پیکس فوری بھیجے جا رہے ہیں اور کراچی سمیت مختلف علاقوں سے پیناڈول، پیرا سیٹامول کی بڑی مقداربرآمد ہوئی ہے۔

انہوں نے یہ بھی بتایا کہ سیلاب متاثرہ علاقوں میں سولر کے ذریعے کیمپوں میں بجلی فراہم کریں گے۔

اس موقع پر وزیراعظم نے متعلقہ حکام کو امدادی سرگرمیوں کے حوالے سے مزید ہدایات جاری کرتے ہوئے کہا کہ متاثرہ علاقوں میں غذائی اشیا، ادویات اور دیگر ضروری اشیا کی قلت نہیں ہونی چاہیے، سیلاب زدہ علاقوں میں امدادی اشیا کی ترسیل میں تیزی لائی جائے، بی آئی ایس پی کے تحت تمام مستحقین کو امداد کی فراہمی 10 روز میں یقینی بنائی جائے۔

شہباز شریف نے کہا کہ ادویات کی ذخیرہ اندوزی کرنے والوں کے ساتھ سختی سےنمٹا جائے گا۔

اس موقع پر وزیراعظم نے اجلاس کے شرکا کو بتایا کہ چینی صدر کے ساتھ ملاقات میں ایم ایل ون منصوبے پر بات چیت ہوئی ہے اور چین کے حوالے سے خصوصی ٹاسک فورس تشکیل دے دی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: وزیراعظم شہباز شریف امریکا پہنچ گئے

واضح رہے کہ وزیراعظم شہباز شریف اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی اجلاس میں شرکت کے لیے نیویارک میں موجود ہیں اور وہ 23 ستمبر کو اجلاس سے خطاب کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں