The news is by your side.

Advertisement

امریکی ایوان نمائندگان میں بھی ڈیموکریٹ نے سبقت حاصل کرلی

نیویارک : امریکی ایوان نمائندگان میں ڈیموکریٹ نے204 نشستیں حاصل کرلیں جبکہ ری پبلکن پارٹی 190 سیٹوں کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے۔

امریکی ایوان نمائندگان کی کل435 نشستیں ہیں اور گزشتہ روز ان تمام نشستوں پر انتخاب ہوئے ہیں جن کے اب تک کے نتائج کے مطابق ڈیموکریٹ نے204 نشستیں حاصل کیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق امریکی ایوان نمائندگان میں ری پبلکن پارٹی 190نشستیں لے کر دوسرے نمبر پر ہے جبکہ امریکی سینیٹ میں ری پبلکن کی48،ڈیموکریٹ کی48 نشستیں ہیں۔

امریکی ایوان نمائندگان کی کل435 نشستیں ہیں اور 3 نومبر کو ان تمام نشستوں پر انتخاب ہوئے ہیں، اب تک موصول ہونے والے نتائج کے مطابق ایوان نمائندگان (صدر کا انتخاب اس سے الگ ہے) میں ڈیموکریٹک پارٹی نے204نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے جب کہ ری پبلیکن پارٹی 190سیٹیں حاصل کرنے میں کامیاب ہوئی ہے۔

امریکی ایوان نمائندگان کیلئے تمام چار بھارتی نژاد امریکی دوبارہ منتخب ہوئے ہیں، منگل کو ہونے والے انتخابات میں ڈیموکریٹک کے چار امیدواروں کو دوبارہ کامیابی ملی۔

جن بھارتی نژاد ممبران کو کامیابی ملی ان میں راجا کرشنا مورتی لبرل پارٹی کے امیدوار ہیں۔ انہوں نے لبریٹرین پارٹی کے امیدوار کو 41.8 فیصد سے ہرایا۔ پرمیلا جئے پال واشنگٹن سے جیت گئی ہیں، روہا کھنہ نے اپنی کیلیفورنیا کی نشست بچا لی ہے جبکہ امری بیرا بھی کیلیفورنیا سے منتخب ہوئی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں