The news is by your side.

Advertisement

لوگوں کو کالی رنگت سے نجانے کیا مسئلہ ہے: اشنا شاہ

معروف پاکستانی اداکارہ اشنا شاہ کا کہنا ہے کہ لوگوں کو کالی رنگت سے نجانے کیا مسئلہ ہے، کرکٹر شعیب ملک نے ان کی تائید کرتے ہوئے کہا کہ دنیا کی تمام خواتین خوبصورت ہیں اور خواتین کو بھی چاہیئے کہ وہ اس بات پر یقین بھی رکھیں اور پراعتماد رہیں۔

کرکٹر شعیب ملک اور اداکارہ اشنا شاہ ندا یاسر کے رمضان پروگرام شانِ سحور میں شریک ہوئے، جہاں دونوں نے اپنی ذاتی زندگی، کیریئر اور دیگر مسائل پر بھی بات کی۔

شو کے دوران شعیب ملک نے انکشاف کیا کہ وہ ہدایت کار اور اداکار یاسر نواز کی جلد آنے والی فلم میں ایک چھوٹا سا کردار ادا کرتے دکھائی دیں گے، تاہم انہوں نے اس حوالے سے مزید کوئی وضاحت نہیں کی۔

دورانِ پروگرام اشنا شاہ نے اپنی رنگت سے متعلق لوگوں کی تنقید کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ میں جم خود گاڑی چلا کر جاتی ہوں کیوں کہ مجھے یہ پسند ہے لیکن لوگوں کو میرے ہاتھوں کی رنگت سے مسئلہ ہے۔

انہوں نے بتایا کہ سوشل میڈیا پر میرے ہاتھوں اور چہرے کی تصاویر کا موازنہ کیا گیا اور ساتھ میں مشورہ دیا کہ اپنے ہاتھ بھی دھو لیا کریں جب کہ ان کو نہیں پتہ ہاتھوں کے رنگ کا ہاتھوں کو دھونے سے کوئی لینا دینا نہیں، میرے ہاتھوں کا رنگ سورج کی دھوپ کی وجہ سے جل گیا لیکن لوگوں کو پتہ نہیں کیوں ہر معاملے میں بولنے کا شوق ہوتا ہے۔

اشنا شاہ کے جواب پر شعیب ملک کا کہنا تھا کہ دنیا کی تمام خواتین خوبصورت ہیں اور خواتین کو بھی چاہیئے کہ وہ اس بات پر یقین بھی رکھیں اور پراعتماد رہیں۔

انہوں نے اسی دوران انکشاف کیا کہ ان کی ساaس ان کی اہلیہ ثانیہ مرزا کو دوران حمل زیادہ سے زیادہ سیب کھلاتی تھیں، کیوں کہ ان کا ماننا تھا کہ سیب کھانے سے ہونے والا بچہ گورا ہوتا ہے۔

اشنا شاہ نے رنگت کے حوالے سے مزید بات کرتے ہوئے کہا کہ مجھے سمجھ نہیں آتا کہ لوگوں کو کالے رنگ سے کیا مسئلہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں