The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ پنجاب کی باکسر محمد وسیم کو فائٹ جیتنے پر مبارکباد

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے کہا کہ محمد وسیم نے ایک بار پھر ثابت کیا وہ پروفیشنل اور با صلاحیت باکسر ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے باکسر محمد وسیم کو ورلڈ رینکنگ فائٹ کا مقابلہ جیتنے پرمبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ محمد وسیم نے بہترین مہارت کا مظاہرہ کر کے حریف کو شکست دی۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ محمد وسیم نے ایک بار پھر ثابت کیا وہ پروفیشنل اور با صلاحیت باکسرہیں، محمد وسیم نے اپنی محنت اور پیشہ ورانہ مہارت سے اعزازحاصل کیا۔ انہوں نے کہا کہ محمد وسیم نے کامیابی حاصل کر کے پاکستان کا پرچم بلند کیا۔

واضح رہے کہ پاکستان کے پروفیشنل باکسر محمد وسیم نے کیریئر کی 10ویں کامیابی حاصل کرتے ہوئے سپر فلائی ویٹ کیٹیگری کے مقابلے میں میکسیکو کے گینگان لوپیز کو شکست دے دی۔ سپر فلائی ویٹ کیٹیگری کا مقابلہ 8 راؤنڈز پر مشتمل تھا جہاں ججز نے محمد وسیم کو 75 کے مقابلے میں 77 پوائنٹس سے فاتح قرار دیا۔

اس سے قبل محمد وسیم نے 13 ستمبر 2019ء کو دبئی کے میرینہ باکسنگ ہال میں فلائی ویٹ باٹ باکسنگ چیمپئن میں فلپائنی باکسر کونراڈوسور کو محض 82 سیکنڈ میں ناک آؤٹ کر کے اعزاز اپنے نام کیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں