The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن رہنماؤں نے کرونا وبا پر زبانی جمع خرچ کا نیا ریکارڈ قائم کیا: عثمان بزدار

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ اپوزیشن رہنماؤں نے کرونا وبا پر زبانی جمع خرچ کا نیا ریکارڈ قائم کیا، عملی طور پر اپوزیشن کی کارکردگی صفر رہی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس کا پھیلاؤ روکنے کے ساتھ عوام کوغربت اور بھوک سے بچانا ہے، تنقید برائے تنقید کرنے والے عناصر زمینی حقائق سے لاعلم ہیں۔

وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ اپوزیشن رہنماؤں نے کرونا وائرس کے باوجود قومی یکجہتی کو تباہ کرنے کی مذموم کوشش کی، ذاتی مفادات کی خاطر اکٹھی ہونے والی اپوزیشن نے قومی مفادات کو زک پہنچائی۔

انہوں نے کہا کہ آزمائش کی گھڑی میں اپوزیشن کی جانب سے قوم کو تقسیم کرنے کی کوشش قابل مذمت ہے۔ اپوزیشن رہنماؤں نے کرونا وبا پر زبانی جمع خرچ کا نیا ریکارڈ قائم کیا۔ عملی طور پر اپوزیشن کی پوزیشن صفر رہی۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ حکومت نے کرونا وائرس سے نمٹنے کے لیے مؤثر اور جامع حکمت عملی اپنائی، وزیر اعظم نے وقت ضائع کیے بغیر مشاورت کے ساتھ فیصلے کیے۔

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن واویلا مچاتی رہی عوام کے لیے کچھ نہیں کیا، تحریک انصاف کی قیادت غریب عوام کا درد سمجھتی ہے۔ اپوزیشن جان لے کہ یہ اہم وقت پوائنٹ اسکورنگ کا نہیں بلکہ اتحاد کا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں