The news is by your side.

Advertisement

محکمہ زراعت کاشتکاروں کی سفارشات کے مطابق پالیسیاں ترتیب دے، عثمان بزدار

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ محکمہ زراعت کاشتکاروں کی سفارشات کے مطابق پالیسیاں ترتیب دے، محکمہ زراعت اورایگری کلچر مارکیٹنگ کسانوں سے روابط بڑھائیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی زیرصدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس ہوا جس میں کسان اتحاد کے چیئرمین محمد انور اور دیگرعہدیداروں نے شرکت کی۔

اجلاس میں کسانوں کو درپیش مسائل اور ان کے حل کے لیے تجاویز کا جائزہ لیا گیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کاشت کاروں سے مشاورت کے لیے ایڈوائزری کمیٹی تشکیل دینے کی ہدایت کردی۔ انہوں نے کہا کہ کمیٹی کاشت کاروں کے مسائل، سفارشات پرمبنی رپورٹ جلد پیش کرے۔

سردارعثمان بزدار نے کہا کہ قصورمیں گنے کے کاشتکاروں کو واجبات کی ادائیگی میں تاخیرکو دور کیا جائے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ محکمہ زراعت کاشتکاروں کی سفارشات کے مطابق پالیسیاں ترتیب دے، محکمہ زراعت اورایگری کلچر مارکیٹنگ کسانوں سے روابط بڑھائیں۔

موجودہ حکومت عوام کو ریلیف دینے کے لیے آخر حد تک جائے گی، عثمان بزدار

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا وزیراعظم کی قیادت میں پی ٹی آئی ہردلعزیزجماعت بن چکی ہے، پارٹی کے کارکن قیمتی سرمایہ ہیں ، کارکنوں کو جائزمقام ، مسائل ترجیحی بنیاد پرحل کیے جائیں گے، کارکنوں کیلئے وزیراعلیٰ آفس کے دروازے ہمہ وقت کھلے ہیں۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت عوام کو ریلیف دینے کے لیے آخر حد تک جائے گی، عوام کو ریلیف کے کاموں کی خود نگرانی کررہا ہوں، صوبائی وزراکو بھی مہنگائی پر قابو پانے کے لیے فیلڈ وزٹ کی ہدایت کردی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں