The news is by your side.

Advertisement

امن عامہ میں خلل ڈالنے والوں کے خلاف بلا امتیاز کارروائی ہوگی، وزیراعلیٰ پنجاب

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ امن عامہ میں خلل ڈالنے والوں کے خلاف بلا امتیاز کارروائی ہوگی، قانون ہاتھ میں لینے والےعناصر کے خلاف قانون اپنا راستہ خود بنائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی زیرصدارت صوبائی کابینہ کا اجلاس ہوا جس میں کابینہ نے پنجاب ای سٹیمپ رولز 2016 میں ترامیم کی منظوری دے دی۔ ای اسٹیمپ رولزمیں ترامیم سے عوام کو آن لائن ادائیگی کی سہولت ملے گی۔

اجلاس میں پنجاب پولیس رولز 2017 میں ترامیم کا معاملہ محکمہ قانون کی اجازت سے مشروط کردیا گیا۔ وزیرقانون راجہ بشارت ترامیم کا جائزہ لے کر آئندہ اجلاس میں رپورٹ دیں گے۔

صوبائی کابینہ کے اجلاس میں انسپکٹر لیگل بی ایس 16 کی بھرتیوں پر پولیس رولز میں ترامیم اور ضابطہ فوجداری کوڈ آف کریمنل پروسیجر میں ترامیم کی منظوری دی گئی۔

اجلاس میں بتایا گیا کہ ترامیم کے بعد حکومت مجاز افسران کو مجسٹریٹ کے اختیارات تفویض کرسکے گی، اختیارات کے نفاذ کے میکنزم کو مزید مؤثر بنایا جاسکے گا۔

صوبائی کابینہ کے اجلاس میں یونیورسٹی آف ایگریکلچرملتان کے لیے وائس چانسلرکی تعیناتی کے طریقہ کار کی منظوری دے دی گئی۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ کسی کو معمولات زندگی میں خلل ڈالنے کی ہرگز اجازت نہیں ہے، امن عامہ میں خلل ڈالنے والوں کے خلاف بلاامتیاز کارروائی ہوگی، قانون ہاتھ میں لینے والےعناصر کے خلاف قانون اپنا راستہ خود بنائے گا۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ امن کا قیام اور عوام کے جان ومال کا تحفظ ریاست کی ذمہ داری ہے، ریاست عوام کے جان ومال کے تحفظ کی ذمہ داری نبھائے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ صوبے میں عوام کے جان و مال کا تحفظ پہلی ترجیح ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں