The news is by your side.

Advertisement

2 ہفتے میں ٹیسٹ کی استعداد 5 ہزار سے زائد ہوجائے گی: وزیر اعلیٰ پنجاب

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ 62 کروڑ روپے ہیلتھ ڈیپارٹمنٹ کو دے دیے ہیں، آئندہ 2 ہفتے میں ٹیسٹ کی استعداد 5 ہزار سے زائد ہوجائے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے سینٹرل پی سی آر لیب کا دورہ کیا، لیب میں کرونا وائرس ٹیسٹ کے لیے بی ایس ایل لیول تھری پر کرونا ٹیسٹ کیے جاتے ہیں۔

وزیر اعلیٰ نے پرسنل پروٹیکشن ایکوپمنٹ پہن کر لیب کا دورہ کیا اور کرونا ٹیسٹ کے مختلف مراحل کا مشاہدہ کیا۔ انہوں نے لیب میں کام کرنے والے عملے سے طریقہ کار بھی دریافت کیا۔

عثمان بزدار نے سیکریٹری سیکنڈری ہیلتھ کیئر اور لیب اسٹاف کی خدمات کو سراہا۔

اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ بی ایس ایل لیول تھری لیب کا قیام خوش آئند ہے، 62 کروڑ روپے ہیلتھ ڈیپارٹمنٹ کو دے دیے ہیں۔ چینی ڈاکٹرز کے ساتھ ہماری ملاقات ہوئی، ان کے تجربے سے استفادہ کیا۔

وزیر اعلیٰ نے کہا کہ چینی ڈاکٹرز نے پنجاب حکومت کے اقدامات کو سراہا ہے، چینی ڈاکٹرز کا بھی یہی مؤقف ہے کہ سماجی رابطوں سے اجتناب کیا جائے۔ چینی ڈاکٹرز نے ہماری رہنمائی کی یقین دہانی کروائی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب میں مختلف علاقوں میں فیلڈ اسپتال بھی آج سے فعال ہوجائیں گے، آئندہ 2 ہفتے میں ٹیسٹ کی استعداد 5 ہزار سے زائد ہوجائے گی۔ پیکج کے تحت 25 لاکھ خاندانوں کو فی کس 4 ہزار روپے دیے جائیں گے۔

وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ صوبے میں کسی اسکول کو ٹیچرز یا اسٹاف کو نکالنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں