The news is by your side.

Advertisement

مارچ ہم نے بھی کیا تھا لیکن ڈنڈا بردارفورس تیار نہیں کی، عثمان ڈار

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کے معاون خصوصی عثمان ڈار نے کہا ہے کہ مارچ ہم نے بھی شروع کیا تھا لیکن ڈنڈا بردارفورس تیار نہیں کی، کامیاب نوجوان پروگرام کا زیادہ فائدہ مدرسے کے بچوں کو ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام سوال یہ ہے میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا، عثمان ڈار نے مولانا فضل الرحمان کے آزادی مارچ کے حوالے سے کہا کہ احتجاجی مارچ ہم نے بھی شروع کیا تھا لیکن ڈنڈا بردار فورس تیار نہیں کی تھی۔

احتجاج کرنا اپوزیشن کا حق ہے لیکن اسلام آباد پر چڑھائی قبول نہیں، یہ اسلام آباد آرہےہیں یا اسلام آباد پرحملہ آور ہونے آرہے ہیں، احتجاج ان کاجمہوری حق ہےلیکن قانون ہاتھ میں لینےکی اجازت نہیں۔

انہوں نے کہا کہ حکومت مذاکرات کیلئے سنجیدہ ہے لیکن اپوزیشن والے نہیں ہیں، اپوزیشن والے بتائیں کہ ان کے کیا مسائل ہیں؟ فضل الرحمان کیسے محب وطن ہیں جو کہتے ہیں 14اگست مت مناؤ، ان کا اپنا بیٹا اسمبلی میں ہے وہ استعفیٰ کیوں نہیں دیتا؟

عثمان ڈار کا مزید کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان کا کامیاب نوجوان پروگرام کا زیادہ فائدہ مدرسے کے بچوں کو ہوگا، حکومت مدرسے کےبچوں کو جدید تعلیم دے گی تاکہ وہ ملکی ترقی میں آگے آسکیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں