The news is by your side.

Advertisement

کامیاب نوجوان پروگرام سے ایک کروڑ نوکریوں کا وعدہ پورا ہوگا، عثمان ڈار

سیالکوٹ: معاون خصوصی برائےامورنوجواناں عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ عمران خان نے اسکلز نوجوانوں کے لئے 100 ارب مختص کئے ہیں، کامیاب نوجوان پروگرام سے ایک کروڑ نوکریوں کا وعدہ بھی پورا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائےامورنوجواناں عثمان ڈار نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ کامیاب نوجوان پروگرام میرٹ پر چل رہا ہے، ہم نے سفارشی کلچر کے خاتمے کے لئے اقدامات کئے ہیں اور نوجوان کو میرٹ پر قرضے فراہم کئے جا رہے ہیں۔

عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ عمران خان نے اسکلز نوجوانوں کےلئے100ارب مختص کئے ہیں، کامیاب نوجوان پروگرام سے ایک کروڑ نوکریوں کا وعدہ بھی پورا ہوگا اور قرضے کے حصول کے لئے اپنی گارنٹی پر قرضہ حاصل کیا جا سکتا ہے۔

معاون خصوصی نے مزید کہا کہ عمران خان کاوژن ہےکہ نوجوان طبقہ آگے آئے، ایک لاکھ 60ہزار خواتین نے درخواستیں دے رکھی ہیں ، شارٹ کٹ کے ذریعے مافیا آگے بڑھتا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ نوجوان نسل کواپنی محنت سےآگے بڑھنا ہوگا، قرضے کا مقصد آپ اپنے کاروبار میں وسعت پیدا کریں۔

مزید پڑھیں : ملک کے نوجوانوں کو آرٹیفیشل انٹیلی جنس سے جوڑنے کا منصوبہ

گذشتہ روز وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے امور نوجوان عثمان ڈار نے وفد کے ہمراہ صدر پاکستان ڈاکٹر عارف علوی سے  ملاقات کی تھی، ملاقات میں نوجوانوں کو جدید ٹیکنیکل اور ڈیجیٹل مہارت کے مواقع بھی فراہم کرنے پر بھی اتفاق کیا گیا۔

اس موقع پر صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کا کہنا تھا کہ اسکالر شپ اور اسکل ڈیولپمنٹ کے ساتھ مصنوعی ذہانت پر توجہ ضروری ہے، ملکی ترقی کے لیے آرٹیفیشل انٹیلی جنس پر کام تیز کرنا ہوگا۔

معاون خصوصی عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ نوجوانوں کو روایتی طریقوں سے ہٹ کر جدید اسکل سیٹ اپ فراہم کرنا ہوگا، ڈیجیٹل پاکستان منصوبے میں نوجوان اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا سکتے ہیں۔

انہوں نے کہا تھا  کہ کامیاب جوان پروگرام سے ٹیکنالوجی میں آگے بڑھنے کے مواقع دیں گے، اہم فیصلے کرلیے ہیں، نوجوانوں کو معیشت میں متحرک شراکت دار بنائیں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں