The news is by your side.

Advertisement

خواجہ آصف مک گیا تیرا بھی شو، عثمان ڈارکا ردعمل

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما عثمان ڈار نے کہا کہ خواجہ آصف مک گیا تیرا بھی شو، آج5سال کی جدوجہدرنگ لائی ہے، خواجہ آصف کی گردن سےسریانکال دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی رہنما عثمان ڈار نے اسلام آباد ہائی کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو میں خواجہ آصف کی نااہلی کے فیصلے پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ خواجہ آصف مک گیا تیرا بھی شو، اللہ کا شکر ادا کرتاہوں آج 5سال کی جدوجہد رنگ لائی ہے، آج میں پاکستان بالخصوص سیالکوٹ کی عوام کے سامنے سرخرو ہوا۔

عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ سیالکوٹ سمیت پاکستان کےعوام کومبارکباد دیتا ہوں، آج ہم نےعوام کو ایک اورگاڈ فادرسے نجات دلائی ہے، ہماری کامیابی کا سہرا عمران خان کو جاتا ہے کیونکہ انہوں نے سرپرستی کی،عمران خان سرپرستی نہ کرتے تو شاید کیس کو منطقی انجام تک نہ پہنچاتا۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ جہانگیرترین اوراپنےوکیل کابھی شکریہ اداکرتاہوں، خواجہ آصف کوبہت پہلے کہا تھا میں عمران خان کا سپاہی ہوں، خواجہ آصف کی گردن سے سریا نکال دیاہے، نوازشریف اورخواجہ آصف قومی مجرم اور کاروبار کرپشن ہے۔

عثمان ڈار نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ خواجہ آصف کی گردن سے سریانکل گیا ، بنی گالہ جا کر سریے کو اپنے لیڈر کے قدموں میں رکھوں گا، 5سال کی جدوجہد رنگ لے آئی، 32سال کے بعد سیالکوٹ گاڈ فادر کے چنگل سے آزاد ہوا۔

انھوں نے کہا کہ میرے لیڈر عمران خان پر پارلیمنٹ میں توہین آمیز زبان استعمال کرنے والے خواجہ آصف کو آج پارلیمنٹ سے ہمیشہ کیلیے باہر پھینک دیا گیا۔

عثمان ڈارنےخواجہ آصف کوبتایا ہے شرم اورحیاکیاہوتی ہے، فواد چوہدری


دوسری جانب تحریک انصاف کے رہنما فوادچوہدری نے فیصلے پر کہا کہ آج کاعدالتی فیصلہ آرٹیکل62ون ایف کےتحت آیاہے، آرٹیکل62ون ایف کےتحت نااہلی تاحیات ہوتی ہے، عثمان ڈارنےخواجہ آصف کوبتایا ہے شرم اور حیا کیاہوتی ہے۔


مزید پڑھیں : عدالت نے خواجہ آصف کو نااہل قرار دے دیا


فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ علی باباکےساتھ 40چوروں کابھی احتساب ہورہاہے، یہ لوگ اقامےاپنےاکاؤنٹس باہررکھنےکیلئےحاصل کرتےہیں، اکاؤنٹس اس لیےباہررکھتےہیں تاکہ کمیشن وصول کرسکیں۔

یاد رہے کہ وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کی ہائیکورٹ نے وزیر خارجہ خواجہ آصف کو نااہل قرار دے دیا، نااہلی کا فیصلہ آنے کے بعد اب وہ وزیر خارجہ نہیں رہے اور آئندہ انتخابات میں بھی حصہ نہیں لے سکتے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں