The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کےمعاون خصوصی عثمان ڈار کا یومِ آزادی پر منفرد انداز

سوات :وزیراعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار نے یوم آزادی پر منفرد انداز اپناتے ہوئے تفریحی مقام مالم جبہ میں قومی پرچم تھام کر زپ لائن پر سواری کی اور کہا حسین وادیوں کی سیر اور نظاروں سے یوم آزادی کا مزہ دوبالا ہو گیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار مالم جبہ پہنچے اور پودا لگا کر شجر کاری مہم کا افتتاح کیا، عثمان ڈار کی جشن آزادی پر تقریب میں بھی شرکت کی۔

وزیراعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار نے یوم آزادی پر منفرد انداز اپناتے ہوئے تفریحی مقام مالم جبہ میں قومی پرچم تھام کر زپ لائن پر سوار ہوئے، عثمان ڈار نے کہاقومی دن پر حسین نظاروں،خوبصورت وادیوں میں گھومنےکاپلان بنایا، خدا نے پاکستان کو زبردست حسن و جمال سے نواز رکھا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ دنیا گھوم چکا ہوں،پاکستان جیسے حسین نظارےکہیں نہیں دیکھے، ملکی سیاحت کو فروغ دینےکی پالیسی پر تیزی سے کام جاری ہے، دعوے سے کہہ سکتا ہوں پاکستان سیاحوں کیلئےجنت سے کم نہیں، حسین وادیوں کی سیر،نظاروں سے یوم آزادی کا مزہ دوبالا ہو گیا۔

عثمان ڈار نے کہا کہ وزیراعظم کےویژن کےمطابق ملک بھرمیں 1ارب درخت لگائیں گے، پوری دنیاگھوما مگر مالم جبہ جیسےخوبصورتی میں نے کہیں نہیں دیکھی۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ نوجوانوں کیلئے2کروڑ 50لاکھ روپےتک قرضہ دیا جارہا ہے ، جن نوجوانوں کےپاس ہنرنہیں انھیں سیکھایا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں