The news is by your side.

Advertisement

یوٹیلٹی اسٹورز پرچینی سمیت 50 سے زائد برانڈڈ اشیاء کی قیمتوں میں اضافہ

اسلام آباد : یوٹیلٹی اسٹورز پرچینی سمیت پچاس سے زائد برانڈڈ اشیاء کی قیمتوں میں اضافہ کردیاگیا، جس کے بعد صابن، شیمپو اورفیس کریم سب مہنگے ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق یوٹیلیٹی سٹورز پر چینی اور 50 سے زائد برانڈڈ اشیاءکی قیمتوں میں اضافہ کر دیا گیا، چینی کی قیمت میں 3روپے فی کلو تک اضافہ کر دیا گیا ، جس کے بعدایک کلوچینی انہتر روپے سے بڑھ کر باہتر روپے فی کلوہوگئی۔

چینی کےعلاوہ پچاس سے زائدمختلف برانڈیڈ اشیاء کی قیمتوں میں بیس روپےتک اضافہ کیاگیا ہے، چہرے پرلگانے والی کریم کے ستر ایم ایل جار کی قیمت دس روپے بڑھادی گئی ہے، کریم کا جار دو سوستائس روپےکاہوگیا۔

مختلف برانڈز کے صابن کی قیمت میں بھی دو روپے کا اضافہ کیا گیا جبکہ 400 ایم ایل شیمپوکی قیمت میں بیس روپے اور 200 ایم ایل شیمپو کی قیمت میں 10روپے تک کا اضافہ ہوا ، جس کے بعد 400ایم ایل کا برانڈڈ شیمپو374روپے سے بڑھ کر 394روپے کاہو گیا۔

یاد رہے چند روز قبل مشیر تجارت عبد الرزاق داؤد کی زیر صدارت شوگر ایڈوائزری بورڈ کا اجلاس منعقد ہوا تھا ، اجلاس میں چینی کی طلب اور سپلائی کی مجموعی صورتِ حال کا جائزہ لیا گیا۔

مشیر تجارت کا کہنا تھا کہ ملک میں چینی کے اسٹاک کی موجودہ صورتِ حال تسلی بخش ہے، چینی کی قیمتوں میں غیر ضروری اضافہ نہیں ہونے دیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں