The news is by your side.

Advertisement

ہالینڈ میں ٹرام پر نامعلوم افراد کی فائرنگ، متعدد افراد زخمی، ہلاکتوں کا خدشہ

ایمسٹردیم : ہالینڈ کے شہر یوٹریکٹ میں نامعلوم فرد نے ٹرام پر اندھا دھند فائرنگ کردی، جس کے نتیجے میں متعدد مسافر زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق ہالینڈ کے شہری یوٹریکٹ میں چلنے والی ٹرام پر نامعلوم فرد نے اندھا دھند فائرنگ کرکے متعدد افراد کو زخمی کردیا، سیکیورٹی فورسز نے واقعے کی اطلاع ملتے ہی جائے وقوعہ کو گھیرے میں لے لیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ فائرنگ کا واقعہ صبح 10 بج کر 45 منٹ کر پیش آیا، حکام نے تین ہیلی کاپٹروں کو بھی جائے وقوعہ پر تعینات کردیا ہے کہ تاکہ سیکیورٹی فورسز اور ایمرجنسی ٹیم کی معاونت کی جاسکے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ سٹی سینٹر کے اسٹاپ پر پیش آیا، ملزمان نے ٹرام پر بلا اشتعال اندھا دھند فائرنگ کی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ یوٹریکٹ شہر دارالحکومت ایمسٹرڈیم سے 25 میل دور ہے۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ انسداد دہشت گردی فورس نے ملزم نے تلاش شروع کردی ہے جبکہ زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا جارہا ہے۔

یوٹریکٹ پولیس نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ واقعے میں متعدد افراد زخمی ہوئے اور ہم معاملے کی تفتیش کر رہے ہیں۔

پولیس کی جانب سے ہلاکتوں کا خدشہ ظاہر کرتے ہوئے لوگوں سے درخواست کی گئی ہے کہ وہ شاہراہ سے دور رہیں تاکہ ہنگامی خدمات انجام دینے والے عملے کو ریسکیو آپریشن میں مشکلات پیش نہ آئیں۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ ملزمان فائرنگ کے بعد گاڑی میں فرار ہوگئے، پولیس ملزمان کو تلاش کرنے کی کوشش کررہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں