The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر کے ویکسی نیشن سینٹر اتوار اور عام تعطیل والے دن بند رکھنے کا اعلان

اسلام آباد : نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے ملک بھر کے ویکسی نیشن سینٹر اتوار اور عام تعطیل والے دن بند رکھنے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ ملک بھرکےویکسی نیشن سینٹراتواراورعام تعطیل والےدن بندرہیں گے، شہری اتواراورعام تعطیل والے دن ویکسی نیشن کے لیے نہ آئیں۔

این سی اوسی کا کہنا تھا کہ فیصلہ ویکسین ایڈمنسٹریٹرزاورہیلتھ کیئرورکرزکوریلیف دینےکےلیےکیاگیا، ویکسین ایڈمنسٹریٹر اور ہیلتھ کیئرورکرزقوم کی خدمت میں مسلسل مصروف ہیں۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے کہا وسیع پیمانے پر ویکسی نیشن کے لیے وفاقی اکائیوں کے انتظام کو سراہتے ہیں، کورونا اور خصوصاً ویکسی نیشن میں مصروف عملےکی خدمات کو بھی سراہتے ہیں۔

یاد رہے ملک بھر میں ساٹھ سال یا اس سے زائد عمر کے شہریوں کی ملک بھر میں ویکسی نیشن کا عمل جاری ہے ، رجسٹریشن کے لیے اپنے بزرگ کا شناختی کارڈ نمبر 1166 پر ایس ایم ایس کریں ، جس کے بعد ویکسی نیشن کیلئے آپ کوپن کوڈ کیساتھ جوابی ایس ایم ایس آئے گا، جس میں ویکیسن دستیاب ہوتے ہی آپ کو مقام اور تاریخ سے آگاہ کر دیا جائے گا۔

خیال رہے یاد رہے ملک میں کوروناکیسزکی شرح تیزی سے اضافہ ہورہا ہے ، چوبیس گھنٹے میں کیسز مثبت آنے کی شرح9 فیصد سے بھی تجاوز کرگئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں