The news is by your side.

Advertisement

لیجنڈ کامیڈین امان اللہ کی نماز جنازہ، ویڈیو بنانے پر اداکار واسع چوہدری برہم

لاہور: معروف کامیڈین امان اللہ کی آخری رسومات کے موقع پر معروف اداکار واسع چوہدری لوگوں کو اسمارٹ فون سے میت کی تصاویر بناتے دیکھ کر پریشان ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق معروف کامیڈین امان اللہ، جو گزشتہ روز انتقال کر گئے تھے، کے جنازے پر فلم انڈسٹری سے تعلق رکھنے والے کئی افراد نے شرکت کی۔

معروف اداکار واسع چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کیا کہ امان اللہ صاحب کے جنازے میں، میں یہ دیکھ کر حیران رہ گیا کہ لوگ میت کی ویڈیوز بنانے میں مصروف تھے، بجائے اس کے کہ وہ میت کے ایصال ثواب کے لیے کچھ پڑھتے۔

واسع چوہدری نے مزید لکھا کہ بھاڑ میں جائیں یہ موبائل فونز!

معروف کامیڈین امان اللہ گزشتہ روز 70 سال کی عمر میں انتقال کر گئے تھے، وہ طویل عرصے سے گردوں اور پھیپھڑوں کے مرض میں مبتلا تھے اور گزشتہ 15 روز سے اسپتال میں داخل تھے۔

مرحوم مزاحیہ اداکار امان اللہ نے اسٹیج ڈراموں کے علاوہ ٹی وی ڈراموں، فلموں اور نیوز چینلز پر چلنے والے مزاحیہ پروگرامز میں شاندار کارکردگی کا لوہا منوایا۔ وہ دوران علالت بھی پھلجھڑیاں چھوڑ کر اپنی شگفتہ مزاجی کا ثبوت دیتے رہے۔

امان اللہ کے انتقال پر وزیر اعظم عمران خان اور دیگر سیاسی شخصیات نے افسوس کا اظہار کیا۔

ان کے انتقال پر نہ صرف پاکستانی فنکاروں نے دکھ اور تعزیت کا اظہار کیا بلکہ بھارتی کامیڈین کپل شرما نے بھی افسوس کا اظہار کیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں