The news is by your side.

Advertisement

گاڑیوں کی پرانی رجسٹریشن بک کا دور ختم ہوگیا

کراچی: محکہ ایکسائز نے سندھ میں گاڑیوں اور موٹر سائیکلوں کی فرسودہ رجسٹریشن بک ختم کرکے اس کی جگہ اسمارٹ کارڈ متعارف کرانے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن نے گاڑیوں اور موٹر سائیکلوں کی رجسٹریشن بک کی جگہ سمارٹ کارڈ متعارف کرانے کا اعلان کرتے ہوئے عملی اقدامات شروع کر دئیے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ مارچ کے پہلے ہفتے میں سکیورٹی فیچرز پر مبنی کارڈ کے اجراء کا امکان ہے۔ ایڈیشنل ڈائریکٹر جنرل مسعود الحق نے بتایا کہ رجسٹریشن بک کی جگہ لینے والا سمارٹ کارڈ قومی شناختی کارڈ کے طرز پر ہوگا جسے بآسانی پرس میں رکھا جا سکے گا۔

انہوں نے مزید بتایا کہ اس عمل کا آغاز ہونے کے بعد عوام سے رجسٹریشن بک لے کر مرحلہ وار کارڈ جاری کئے جائیں گے‘ اس کی قیمت پانچ سو روپے تک رکھی جا سکتی ہے۔

 تاہم قیمت کے حتمی تعین کے لیے مشاورت جاری ہے۔محکمہ ایکسائز کے مطابق اس سلسلے میں تمام تیاریاں مکمل کر لی گئی ہیں اور امید ہے کہ مارچ کے پہلے ہفتے میں سمارٹ کارڈ کااجراء کر دیا جائے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں