The news is by your side.

Advertisement

وینوم: ایک اینٹی ہیرو باکس آفس پر راج کرنے کو تیار (ٹریلر ریویو)

وینوم اسپائیڈر مین فرنچائز کا حصہ ہے، جسے اسپائیڈرمین سیریز کی ایک فلم میں ہم دیکھ بھی چکے ہیں

مشہور زمانہ مارول کومکس کی نئی فلم ”وینوم “کا ٹریلر جاری ہوگیا، جس میں سپراسٹار ٹام ہارڈی مرکزی کردار نبھا رہے ہیں۔

پونے تین منٹ کا یہ ٹریلر ہمیں اس اینٹی ہیرو کی جھلک دکھاتا ہے، جو اکتوبر میں باکس آفس پر راج کرنے والا ہے، سپرہیرو فلمز کے اس دور میں وینوم کی کامیابی لگ بھگ یقینی ہے، فلمی ناظرین سپرہیرو فلمز کے دل دالدہ ہیں۔

گو اس میدان میں ڈی سی کومکس، سپرمین اور بیڈمین جیسے شان دار کرداروں کے باوجود مارول کومکس سے پیچھے رہ گیا، مگر اس کی فلمیں بھی خوب بزنس کرتی ہیں۔

ابھی موضوع ہے وینوم کا ٹریلر۔ وینوم اسپائیڈر مین فرنچائز کا حصہ ہے، جسے اسپائیڈرمین سیریز کی ایک فلم میں ہم دیکھ بھی چکے ہیں، مگر اس کردار کو بھول جائیں، اب کی بار ٹام ہارڈی جیسا باکمال اداکار اسے نئے روپ میں پیش کرنے آرہا ہے۔

ٹریلر میں تجسس بھی ہے، ایکشن بھی، جذبات بھی اور جنگ بھی۔ ٹریلر ہمیں یقین دلاتا ہے کہ فلم میں تفریح کے خاصا سامان موجود ہے۔ البتہ اس میں کوئی بھی شے Larger than life definition نہیں، ایسا کچھ نہیں، جو ہم سپرمین کے ٹریلر، یا کرسٹوفر نولن کی فلموں میں دیکھتے ہیں۔ شایدیہی اس ٹریلر کی خوبی ہے۔

فلم میں ٹام ہارڈی اور مچل ولیمز کے علاوہ پاکستانی نژاد برطانوی اداکارریزاحمد (رضوان احمد) بھی کلیدی کردار نبھا رہے ہیں، جن کا شمار دنیا کے بار اثر ترین فنکاروں میں کیا جاتا ہے۔ ان کی موجودی پاکستانیوں فلم بینوں کی دل چسپیوں کو مہمیز کرے گی۔

فلم کے ہدایت کار رابن فلیچر ہیں، جو Gangster Squad جیسی کامیاب فلم کر چکے ہیں۔امید کی جاسکتی ہے کہ فلم شایقین کے توقعات پر پوری اترے گی۔


بیٹ مین ورسزسپرمین ڈان آف جسٹس کا ٹریلرجاری


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں